زرافشان در گفت و گو با پانا اعلام کرد؛

تجهیز پژوهشسراها با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امسال به گفته معاون علمی فناوری ریاست جمهوری سال رسیدگی و تجهیز پژوهشسراهاست، گفت: اکنون در بحث لیرز و هوافضا در هر استان یک پژوهشسرا در حال تجهیز شدن است همچنین در بحث سلول های بنیادین 4 پژوهشسرا تجهیز شده است.

کد مطلب: ۶۸۲۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد

علی زرافشان در گفت و گو با پانا، در پاسخ به این سوال که امسال با توجه به مشخص شدن ردیف بودجه ای چه میزان رشد اعتبار برای تجهیزات پژوهشسراهای دانش آموزی کشور مشخص شده است؟، اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به تصویب اساسنامه تجهیز پژوهشسراها در شورای عالی آموزش و پرورش یک ردیف بودجه ذیل بودجه های پژوهشی برای پژوهشسراهای دانش آموزی پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: این اعتبار هنوز تخصیص داده نشده و در حال پیگیری هستیم. مستقل از منابع داخلی خود براساس تفاهم نامه با ستادهای معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در حال تجهیز کردن پژوهشسراهای دانش آموزی هستیم.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: اکنون در بحث لیرز و هوافضا در هر استان یک پژوهشسرا در حال تجهیز شدن است همچنین در بحث سلول های بنیادین 4 پژوهشسرا تجهیز شده است.

زرافشان تصریح کرد: سعی می کنیم با جذب منابع بیرونی به خصوص منابع حمایتی معاونت علمی ریاست جمهوری، پژوهشسراهای دانش آموزی را تجهیز کنیم.

وی همچنین عنوان کرد: در جلسه وزیر آموزش و پرورش با معاون علمی ریاست جمهوری، دولت دوازدهم دولت توجه به پژوهشسراها در معاونت علمی فناوری برای ارتقای کیفیت اعلام شد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش افزود: چشم انداز خوبی در این راستا داریم زیرا معاون علمی ریاست جمهوری امسال را سال رسیدگی به پژوهشسراها اعلام کردند لذا در این موضوع نگرانی وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار