مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان دردیدار با اعضای کانون بازنشستگان فرهنگیان

فرهنگیان بازنشسته خوزستانی صاحب باشگاه فرهنگی و رفاهی می شوند

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از راه اندازی باشگاه فرهنگی و رفاهی برای بازنشستگان فرهنگی خوزستانی خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۲۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، محمد تقی زاده در دیدار با اعضای کانون بازنشستگان فرهنگیان خوزستان اظهار کرد: در به کارگیری نیروهای جدید پیش دبستانی و حق التدریس توصیه اول ما این بود که به فرهنگیان بازنشسته توجه ویژه شود و حتی الامکان فرزندان فرهنگیان در اولویت قرار گیرند.

وی با بیان اینکه توجه به بازنشستگان از اولویت های کاری اداره کل آموزش و پرورش خوزستان است، توضیح داد: بازنشستگان فرهنگی سرمایه مجموعه تعلیم و تربیت استان هستند. مطالبه گری این قشر جامعه متاثر از مشکلات زیاد این عزیزان است. تمام تلاش آموزش و پرورش استان در راستای برطرف ساختن مشکلات این افراد است.

تقی زاده در عین حال با اظهار اینکه برای اولین بار در استان، بازنشستگان فرهنگی صاحب مرکز رفاهی فرهنگی خواهند شد، گفت: تمهیدات و برنامه ریزی های لازم برای راه اندازی این مرکز صورت گرفته و با اختصاص اعتبار نهایی، امیدواریم در آینده نزدیک از این مرکز با حضور اعضای کانون بازنشستگان فرهنگی رونمایی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه استان خوزستان پس از استان های چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه در رتبه سوم نرخ بیکاری در کشور قرار دارد، گفت: عنوان سوم نرخ بیکاری کشور برای خوزستان به عنوان یک استان صنعتی که 80 درصد از تولیدات نفتی و پتروشیمی کشور را دارد، زیبنده نیست. آموزش و پرورش استان علاوه بر اولویت های آموزشی و پرورشی توانسته است در بحث اشتغال نیز کمک شایانی به رشد شاخص اشتغال در استان داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار