شهردار اردبیل:

خانه امید بازنشستگان در اردبیل احداث می‌شود

شهردار اردبیل گفت: خانه امید بازنشستگان به منظور ارائه خدمات حمایتی به این قشر در اردبیل احداث می‌شود.

کد مطلب: ۶۸۲۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،حمید لطف‌اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار داشت: طبق تفاهم‌نامه‌ای که با صندون بازنشستگی کشور انجام داریم٬ احداث خانه امید بازنشستگان با همکاری این نهاد و شهرداری اردبیل در دستور کار قرار گرفته است .

وی گفت: طبق این تفاهم‌نامه احداث ساختمان خانه امید بازنشستگان بر عهده صندوق بازنشستگی کشوری و تأمین زمین برعهده شهرداری اردبیل است که این مجموعه قرار است خدمات حمایتی به بازنشستگان اردبیل ارائه کند .

شهردار اردبیل افزود: در حال حاضر 37 خانه امید برای بازنشستگان در سطح کشور احداث شده است که سعی می‌کنیم٬سی و هشتمین مجموعه را در اردبیل احداث کنیم .

لطف‌اللهیان تصریح کرد: با توجه به این که بازنشستگان در نقاط مختلف شهر پراکنده هستند٬ مکان‌یابی مناسب برای احداث این مجموعه در دستور کار قرار دارد و بعد از احداث نخستین مجموعه٬ می‌توانیم تعداد خانه‌های امید را افزایش دهیم .

وی با اشاره به این که احداث کافه کتاب به صورت مشارکتی نیز در دستور کار شهرداری اردبیل قرار دارد٬ بیان کرد: طرح احداث کافه کتاب نیز به منظور افزایش فرهنگ کتاب خوانی انجام می‌شود .

شهردار اردبیل گفت: این مجموعه به صورت مشارکتی 10 سال در اختیار بخش خصوص خواهد بود و خدماتی مانند فروش و اجاره کتاب نیز ارائه خواهد کرد که احداث آن در 4 منطقه اردبیل پیش‌بینی شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار