رئيس اداره اوقاف شهرستان طالقان:

نمایش بزرگ اربعین، نشان دهنده زنده بودن نهضت عاشورا و امام حسین(ع) است

پیاده روی اربعین همایش بزرگ و نمایش عظیم الهی است که دلالت بر زنده بودن نهضت عاشورا و امام حسین(ع) دارد.

کد مطلب: ۶۸۲۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از اداره كل اوقاف و امور خيريه استان البرز؛ حجت الاسلام نصرالله رزاقی رئيس اداره اوقاف شهرستان طالقان، ضمن عرض تسليت به مناسبت ايام اربعين اظهار كرد: پیاده روی اربعین همایش بزرگ و نمایش عظیم الهی است که دلالت بر زنده بودن نهضت عاشورا و امام حسین(ع) دارد.

وی تصريح كرد: چند سالی است که شیعیان و دوستان اهل‌ بیت(ع) از سراسر جهان به ویژه ایران اسلامی همراه با شیعیان عراق در این مراسم با شکوه و معنوی شرکت می‌کنند و هر سال بر شکوه و تأثیرگذاری آن افزوده می‌شود.

این مسئول گفت: اربعین و حضور گسترده مردم در این پیاده‌روی قدرت عظیمی تولید می‌کند که این قدرت زمینه اصلی شکل‌گیری حکومت جهانی امام زمان (عج) است.

رزاقی بيان كرد: بايد محبتی که سیدالشهداء (ع) و امامان به ما ارزانی داشتند را بیشتر کنیم و این محبت را گسترش دهیم تا سال به سال جمعیت پیاده روی اربعین افزایش یابد.

رئيس اداره اوقاف شهرستان طالقان يادآور شد: برگزاری باشکوه آئین پیاده‌روی اربعین با حضور گسترده و میلیونی شیعیان و دوستداران اهل بیت (ع) نشان‌دهنده زنده بودن فرهنگ حسینی و ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) در بین ملت‌ های مسلمان جهان و استقبال جوانان مومن مسلمان از فرهنگ جهاد و شهادت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار