آخر هفته پر حادثه در محور کرج_چالوس؛

بیش از هشت مصدوم و یک کشته در تصادفات جاده ای

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز گفت: در آخرین روز از هفته شاهد دو تصادف در محور کرج_چالوس بوده این که این حوادث بیش از هشت مصدوم و یک کشته را به همراه داشته است.

کد مطلب: ۶۸۲۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از البرز، داود رجبی درمورد حوادث گفت: نخستین حادثه ای که امروز در محور کرج_چالوس رخداد منجر به کشته شدن رانند موتور سیکلت شده است.
وی با بیان اینکه این حادثه مصدومیت راکب دیگر را به همراه داشت، افزود: این حادثه در محور کرج_چالوس؛ حد فاصل کیلومتر 26 اتفاق افتاده است.
این مسئول تصریح کرد: این حادثه بر اثر برخورد راننده موتور سیکلت با دیواره کوه بوده است؛ در پی یک حادثه دیگر شاهد برخورد یک خودرو با دیوار کوه بودیم.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز بیان داشت: در پی حادثه دوم یک مصدوم به جای ماند و این فرد به درمانگاه منتقل شد.
رجبی در ادامه از رخداد حادثه سوم خبر داد و بیان داشت: این حادثه در پل بیلقان اتفاق افتاده است و با توجه به برخورد دو خودرو، دو مصدوم به جای ماند و این افراد نیر به درمانگاه انتقال یافت.
وی از حادثه چهارم در محور کندوان خبر داد و خاطرنشان کرد: این حادثه که بر اثر دو خودروی زانتیا و پراید بوده است پنج نفر مصدوم شدند و علت حادثه در دست بررسی کارشناسان است.
خبرنگار افتخاری پانا: امير حسين خادمي

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار