نیروی انتظامی منشأ پیشرفت در جامعه است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج گفت: نقش نیروی انتظامی در نظام اسلامی یک نقش بسیار فراگیر و پلیس منشأ پیشرفت در جامعه است.

کد مطلب: ۶۸۱۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از البرز در كرج، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج گفت: نقش نیروی انتظامی در نظام اسلامی یک نقش بسیار فراگیر و پلیس منشأ پیشرفت در جامعه است.
آیت الله "حسینی همدانی" در دیدار با فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: بحمدالله بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی جایگاه پلیس در جامعه تغییرات موثر و مثبت زیادی داشته است.
وی افزود: در زمان طاغوت ، نیروهای مسلح از جمله سازمان پلیسی وجود داشت که در مقابل مردم ایستاده بود ولی امروز پلیس از مردم و در کنار مردم است.
نماینده ولی فقیه با اشاره به فرمایشات معظم انقلاب(مدظله العالی) که فرمودند:" امروز نیروی انتظامی یک سازمان عزتمند است که امنیت جامعه را با رأفت و مهربانی تأمین می کند." ابراز کرد: امروز نیروی انتظامی منشأ پیشرفت در جامعه است چرا که یکی از لازمه های اصلی رشد و توسعه وجود امنیت بوده که این نیرو از ارکان اصلی تأمین کننده آن است.
آیت الله حسینی همدانی ادامه داد: پیشرفت های علمی، صنعتی، نظامی و ... که در طول سال های پس از پیروزی انقلاب نصیب ملت ایران شده است حاصل تلاش شبانه روزی سربازان امام زمان (عج الله) است که نیروی انتظامی هم افتخار این خدمتگزاری به مردم را دارد.
وی تأکید کرد: دشمنان نظام درصددند تا با هرترفندی شده همان طورکه اوضاع منطقه را متشنج کرده اند امنیت کشوراسلامی ما را نیز به هم بزنند که با وحدت و همدلی مردم و مسئولان راه به جایی نخواهند برد.
امام جمعه کرج تبیین کرد: استکبار در منطقه، آتشی را برافروخته که می خواهد ایران را نیز در این آتش بسوزاند و کشور ما با عنایات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و به برکت خون پاک شهدا، خلیل وار در این آتش با عزت و سرافرازی ایستاده است و هرگز در برابر زورگویی های نظام سلطه سرخم نخواهد کرد.
سردار "عباسعلی محمدیان" فرمانده انتظامی استان قبل از بیانات نماینده معزز ولی فقیه ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: رشد و ایجاد تغییر و تحولات اساسی در استان مستلزم یک کار انقلابی و مدیریت جهادی است.
وی افزود: فرماندهی انتظامی استان اقدامات مربوط به ارتقای کمی و کیفی عملکرد پلیس را پیگیری می کند که ارتقای جایگاه انتظامی استان یکی از این اهداف است.
سردار محمدیان بیان کرد: نیروی انتظامی با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت با جدیت برخورد می کند و در این زمینه اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز استان را در اولویت و دستور کار خود دارد.
این مقام انتظامی ابراز کرد: نیروی انتظامی با تمام توان برای ارتقای نظم و امنیت در جامعه می کوشد و از هیچ ایثارگری دریغ نمی کند.

خبرنگار افتخاری پانا: اميرحسين خادمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار