مراسم تکریم و معارفه فرمانده پیشین و جدید نیروی دریایی ارتش

خانزادی: دنبال جهش در نیروی‌دریایی هستیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: کار در نیروی دریایی سخت است اما ما دنبال ایجاد جهش بزرگ در این نیرو هستیم.

کد مطلب: ۶۸۱۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، امیر دریادار حسین خانزادی صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پیشین و جدید نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: کار در نیروی دریایی سخت است مخصوصا بعد از فرماندهی امیر سیاری.

وی در ادامه افزود: اما ما با برنامه‌ریزی به حرکت در مسیری که رهبری مشخص کرده‌اند، این کار سخت را انجام می دهیم و جهش بزرگی در نیروی دریایی ایجاد می کنیم.

در ادامه امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده پیشین نیروی دریایی اظهار داشت: هرآنچه در نیروی دریایی در این ۱۰ سال به دست آمد ناشی از لطف الهی، توسل به اهل بیت، حرکت در خط ولایت و تلاش و کوشش همه کارکنان نیروی دریایی برای اجرایی کردن فرمان رهبری است.

وی هنچنین گفت: کارکنان نیروی دریایی افرادی مومن، متدین، متعهد، متخصص، منضبط، ولایت مدار، ایثارگر و شهادت طلب هستند.

معاون هماهنگ کننده ارتش در ادامه با اشاره به اهمیت دریا و تاکید رهبری بر توسعه دریامحور کشور خاطرنشان کرد: قرن آینده قرن دریا است و ما باید اقتدار و امنیت دریایی داشته باشیم تا بتوانیم از منابع دریا بهره ببریم. امروز نظریه بازگشت به دریا مطرح است و نیروی دریایی توانسته است در مدار ۱۰ درجه اقیانوس آرام، دریای مدیترانه و دریای سرخ حضور یابد. البته به ماموریت در این مناطق هم قانع نیست. حضور در اقیانوس اطلس جزو برنامه‌های نیروی دریایی است که رهبری هم به آن اشاره کرده‌اند.

سیاری در پایان با اشاره به رزمایش‌های نیروی دریایی خاطرنشان کرد: این رزمایش ها دارای آثار ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی است و اقتدار کشور را به نمایش گذاشته است.

فرمانده معظم کل قوا روز یکشنبه در احکام جداگانه‌ای امیر سرتیپ محمدحسین دادرس را به جانشینی فرمانده کل ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری را به معاونت هماهنگ‌کننده ارتش و امیر دریادار حسین خانزادی را به فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار