برگزاری مراسم اربعین حسینی در آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام

مراسم اربعین حسینی با حضور زائران و ارادتمندان اهل بیت علیهم السّلام در آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السّلام برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۸۱۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگاین مراسم در روز پنجشنبه 18 آبانماه در مصلای بزرگ ری با تلاوت قاری ممتاز محمدحسن موحدی آغاز و در ادامه با مرثیه سرائی حامد رضوانفر ادامه می یابد وقرائت زیارت اربعین توسط زین العابدین فرد نیز از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود و پس از اقامه نماز ظهر و عصر، اصغر دوستی به مرثیه سرائی می پردازد.

شایان ذکر است ،زائرینی که از زیارت کربلای معلی در این ایام جا مانده‌اند، می توانند روز پنجشنبه ۱۸ آبان ماه از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در تهران از میدان امام حسین علیه السّلام به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السّلام شرکت نمایند و در مراسم اربعین حسینی حضور بهم رسانده و نماز جماعت ظهر اربعین را در حرم حضرت عبدالعظیم علیه السّلام اقامه نمایند.

مسیرهای سه گانه دسترسی به حرم برای مراسم پیاده ‌روی در تهران نیز به شرح زیر اعلام میگردد:

مسیر شماره یک: میدان امام حسین (ع)، خیابان ۱۷ شهریور، میدان شوش، خیابان فداییان اسلام، حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

مسیر شماره دو: حرم مطهر امام زاده حسن (ع) ، خیابان امین الملک، خیابان قزوین، میدان حق شناس، میدان بهمن، خیابان شهید رجایی، حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

مسیر شماره سه: مسجد جامع جمهوری، بزرگراه نواب، میدان حق شناس، میدان بهمن، خیابان شهید رجایی، حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار