انعقاد تفاهم نامه سرویس اینترنت پاک بین آموزش و پرورش و مخابرات

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی از انعقاد تفاهم نامه سرویس اینترنت پاک بین آموزش و پرورش خراسان شمالی و شرکت مخابرات استان برای اولین بار در کشور خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۱۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، براتعلی حاتمی در جلسه انعقاد تفاهم نامه سرویس اینترنت پاک اظهار کرد : در راستای ایمن‌سازی فضای مجازی و ارائه اینترنت پاک به دانش آموزان و فراهم‌سازی ابزارهای نظارت والدین طرح اینترنت پاک در استان اجرایی شد.

وی ادامه داد: در حاشیه سومین نمایشگاه الکامپ بجنورد با حضور مسئولان استانی این سرویس به صورت نمادین رونمایی شد و در حال حاضر با انعقاد این تفاهم نامه دانش آموزان و فرهنگیان سراسر خراسان شمالی از این سرویس ایمن فضای مجازی بهره مند خواهند شد .

حاتمی با اشاره به اجرای طرح رایگان سیم کارت های طرح انارستان در بین دانش آموزان استان بیان کرد:ارائه این سیم کارتها در راستای اجرای تفاهم نامه است تا با در اختیار قرار دادن سیم کارتهای ضمن پوشش دادن تمامی نیازهای مکالمه و پیامک این گروه سنی، امکان استفاده از فضای اینترنتی سالم، امن و پرسرعت، با بسته‌های متنوع، متناسب با سن آنها را فراهم کرد .

گفتنی است؛ سیم کارت های رایگان برای مجموعه کودکان، نوجوانان و جوانان (سنین ۶ الی ۱۸ سال) و پاسخ به نیازها و خواسته‌های آنها طراحی شده است.

لازم به ذکر است؛ این سرویس جدید می تواند بیش از 163 هزار دانش آموز و 14 هزار نفر از فرهنگیان و 2000آموزشگاه استان در مناطق 9 گانه آموزش و پرورش استان را پوشش دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار