راه‌اندازی و تجهیز بزرگترین آزمایشگاه ملی غرب آسیا در دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان همواره بر ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش تاکید زیادی داشته و در این راستا اقدامات فراوانی از جمله راه‌اندازی آزمایشگاه های مجهز و تخصصی در سطح واحدهای سراسر کشور انجام داده است.

کد مطلب: ۶۸۱۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، بزرگترین آزمایشگاه ملی در غرب آسیا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال در حال تجهیز و راه‌اندازی است که مراحل پایانی خود را پشت سر می گذارد. در حال حاضر حجم عظیمی از تجهیزات تخصصی این آزمایشگاه توسط 19 کامیون به این مجموعه آزمایشگاهی انتقال داده شده و به منظور بهره‌برداری هرچه سریع‌تر دانشجویان از این امکانات، به سرعت در حال مکان‌یابی و استقرار است.

این آزمایشگاه که یکی از تخصصی‌ترین آزمایشگاه ها به شمار می رود، نه تنها در اختیار دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بلکه آماده ارائه خدمات به تمامی دانشگاه ها اعم از دولتی، غیرانتفاعی، پیام نور و... در سطح کشور است.

این مجموعه بزرگ آزمایشگاهی با بیش از 24هزار مترمربع فضای آزمایشگاهی دارای 141 واحد آزمایشگاهی در گروه‌های فیزیک، شیمی، علوم زیستی، علوم مهندسی، علوم و فنون دریایی، 25 آزمایشگاه تحقیقاتی، 5 آزمایشگاه مرجع و بیش از 1500 مترمربع سکوبندی آزمایشگاهی است.

مجموعه بزرگ آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی و با کمک نیروهای کاملاً بومی و شرکت‌های دانش بنیان این دانشگاه تشکیل شده و گسترش یافت. این آزمایشگاه که دارای مدرن‌ترین تجهیزات تخصصی است، با شرایط منصربه‌فرد خود می تواند در سطح کشور بدرخشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار