ضیا عربشاهی:

طاهری باید بماند و پاسخگو باشد/ پرسپولیس از جدایی بیرانوند ضرر نمی کند

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است وزارت ورزش نباید با استعفای طاهری موافقت کند.

کد مطلب: ۶۸۱۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد

ضیا عربشاهی در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره رفتن طاهری و استعفای او از پرسپولیس گفت: به نظرم وزارت ورزش نباید استعفای طاهری را قبول کند. او باید باشد و پاسخگویی پول هایی که از اسپانسر و یا هوداران گرفته است اما اقدامات زیادی برای پرسپولیس انجام نداده باشد.

وی گفت: من به هیچ عنوان قصد ندارم مدیریت طاهری را زیرسوال ببرم به هر حال او مدتی در این باشگاه بوده و تاثیرات مثبت خودش را داشته اما پرسپولیس در این مدت ازهواداران پول گرفته اما هیچ اقدامی هنوز انجام نشده است، به نظرم مدیرعامل پرسپولیس باید جواب گوی این پول ها باشد.

عربشاهی تاکید کرد: پرسپولیس با اسپانسریگ قرارداد سه ساله بست اما به خاطر اینکه پول را زودتر بگیرد مبلغ قرارداد را یک ساله بست.پول ژوزه هم که در سه قسط در حال پرداخت است بنابراین این پول هایی به حساب پرسپولیس آمده در کجا هزینه شده است? به نظرم طاهری باید پاسخگوی این پول ها باشد چرا که خیلی از ان ها را اسپانسر پرداخت کرده است.

وی به جدایی بیرانوند از پرسپولیس اشاره کرد و گفت: بیرانوند بازیکن خوبی است اما پرسپولیس تنها به یک دروازه بان متکی نیست، گلرهای خیلی خوبی در ایران داریم که می توانند به پرسپولیس کمک کنند. تیم بزرگی مانند پرسپولیس هیچ زمانی از رفتن یک بازیکن متضرر نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: پرسپولیس در خط دفاعی عملکرد فوق العاده ای داشته و همین باعث شد که بیرانوند رکوردهای خوبی ثبت کند، به نظرم جدایی هیچ بازیکنی پرسپولیس را دچار دردسر نمی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار