اعضای شورای نظارت بر صدور پروانه نمایش در لرستان منصوب شدند

با پیشنهاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و با حکم مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی کشور ، اعضای شورای نظارت بر صدور پروانه نمایش استان برای مدت ٢ سال منصوب شدند .

کد مطلب: ۶۸۰۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانااز لرستان ، در جلسه ای با حضور حجت الاسلام حمید رضا حنان ، مدیر کل ، فرید رحمتی ، معاون هنری اداره کل و فرزاد زیدی نژاد ، رییس انجمن هنرهای نمایشی استان ، احکام اعضای جدید شورای نظارت بر صدور پروانه نمایش در استان به ایشان اهداء شد .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در این جلسه ضمن تبریک به اعضای جدید این شورا ، گفت : نمایش هنری والا و تاثیر گذار بر جامعه است و استان لرستان از ظرفیت های بسیار بالایی در این زمینه برخوردار است .

وی افزود : لازم است اعضای شورا در خصوص بازخوانی و بازبینی نمایش های معرفی شده به آنها ، با در نظر گرفتن اصول حرفه ای و در چارچوب آیین نامه ی نظارت بر صدور پروانه نمایش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعمال نظر کرده و تمام روشهای عقلانی ، علمی و اخلاقی را مورد توجه قرار دهند .

حجت الاسلام حنان در ادامه تصریح کرد : عدم دخالت عوامل و جریان های بیرونی در رای شورا ، استدلال صد در صدی در پاسخگویی ها و دفاع از حقوق هنرمندان بدور از تعصبات فردی و حب و بغض های شخصی از دیگر وظایف مهم اعضای شورای نظارت بر صدور پروانه نمایش در استان است .

در این جلسه نصرت الله مسعودی ، سیامک موسوی اسد زاده ، محمد رضا عبدالهی فرد ، اسفندیار ملایری و مینا سپهوند به دبیری عزت درگاهی به مدت ٢ سال عهده دار نظارت بر صدور پروانه ی نمایش در استان شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار