در گفت‌وگو با پانا مطرح شد؛

بازدید محیط زیست شهر تهران از وضعیت درختان سبز پادگان 06

مدیرکل محیط زیست شهر تهران درخصوص وضعیت درختان در پادگان 06 گفت: از وضعیت درختان موجود در این پادگان بازدید کرده ایم و این موضوع را پیگیری می کنیم.

کد مطلب: ۶۸۰۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد

محمدحسین بازگیر در گفت و گو با خبرنگار پانا، با اشاره به بازدید کارشناسان محیط زیست شهر تهران از وضعیت درختان پادگان 06 اظهارداشت: پس از گزارشی که درباره وضعیت این پادگان مطرح شد، تیمی از کارشناسان به محل حاضر شدند و از نزدیک در جریان اوضاع قرار گرفتند.

مدیرکل محیط زیست شهر تهران افزود: در حال حاضر در پادگان 06 فعالیت خاصی از جمله ساخت و ساز و اقدامات اجرایی صورت نمی گیرد و این باعث شده تا از فضای سبز و درختان مجموعه به خوبی نگهداری نشود. انتظار ما از شهرداری و دستگاه های متولی این مجموعه حفاظت و نگهداری درختان است.

وی تأکید کرد: درختان ظرفیت زیستی شهر هستند و از آب و عناصر غذایی موجود در خاک استفاده می کنند و انتظار داریم مجموعه هایی که در آن درختی وجود دارد از درختان مراقبت کنند.

علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران نیز پیش از در گفتگو با پانا در خصوص سرانجام پادگان 06 با بیان اینکه بر اساس رای کمیسیون ماده پنج 70 درصد سطح این پادگان باید در اختیار شهر و 30 درصد از سطح پادگان نیز باید متعلق به ارتش باشد، گفت: بر اساس این مصوبه ارتش می‌تواند در بخشی از این 30 درصد ساخت و ساز کند که در حال حاضر نیز ساخت و سازش طبق قاعده جلو رفته است و تنها موضوعی که مطرح است بحث عدم رسیدگی مناسب به درختان است که آن موضوع را پیگیری می‌کنیم وگرنه بحث سوداگری در کار نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار