حسینی:

دروازه‌بانی به "کلین‌شیت" نیست/ هواداران استقلال به من روحیه دادند

دروازه‌بان استقلال می‌گوید با کمک هواداران این تیم موفق شد به جایگاه فعلی‌اش در جمع آبی‌های پایتخت برسد.

کد مطلب: ۶۸۰۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، سید حسین حسینی دروازه‌بان استقلال در اظهاراتی رادیویی و در پاسخ به این سوال که آیا از این پس باید به او گفت "شماره یک،" گفت: نه من همان شماره ۲۲ هستم و مهدی رحمتی شماره یک است.

او درباره خط خوردنش از لیست تیم ملی گفت: خدا را شکر به اردوی اخیر دعوت شدم و از این بابت از کی‌روش تشکر می‌کنم. خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و باقی مسائل در اختیار کادر فنی است. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. از لحاظ فنی خیلی چیزهای زیادی در تیم ملی یاد می‌گیریم. امیدوارم باز هم به تیم ملی دعوت شوم. جا دارد از تماشاگران استقلال هم تشکر کنم. وقتی بازی نمی‌کردم هم به من انرژی می‌دادند و می‌گفتند که با تمرین می‌توانم فیکس شوم. به من خیلی روحیه می‌دادند. در تیم‌های بزرگ اگر حمایت هوادار را داشته باشید، راحت‌تر کار می‌کنید.

دروازه‌بان استقلال درباره حضور شفر در این تیم گفت: شفر از وقتی که آمده، مشکل عدم اعتماد به نفس بازیکنان را بر طرف کرده‌اند. با بازیکنان که صحبت می‌کنند، خیلی اعتماد به نفس می‌دهند و امیدوارم بتوانم جواب اعتماد شفر را بدهم.

حسینی درباره بحث جدایی‌اش از استقلال گفت: راستش را بخواهید امسال قبل از بازی در جام حذفی وقتی فهمیدم نیمکت نشین هستم ناراحت شدم و قصد داشتم نیم فصل جدا شوم و خدا را شکر که خدا کمک کرد و جواب صبرم را گرفتم. وقتی هواداران فهمیدند نیم فصل می‌روم، اعتراض کردند چرا به من بازی نمی‌رسد. این حمایت را که دیدم تعجب کردم و باعث شد بیشتر تلاش کنم.

وی درباره آینده ورزشی‌اش اظهار کرد: ۱۰۰ درصد دوست دارم دروازه‌بان اول تیم ملی شوم. اول دوست دارم به تیم ملی برسم و سپس به این هدف برسم.

حسینی درباره تعداد کلین‌شیت‌هایش گفت: کلین شیت دوتا داشته‌ام. ولی کلا دروازه‌بانی به کلین شیت نیست. فعلا مد شده و می‌گویند کلین شیت.

دروازه‌بان استقلال در پاسخ به سوالی درباره منصوریان گفت: جا دارد از او تشکر کنم چون او مرا پنج سال پیش به استقلال معرفی کرد. او تلاش خودش را کرد و بازیکنان هم تلاش خودشان را کردند ولی همه چیز دست به دست هم داد تا نتیجه نگیریم. از شفر و میک هم متشکرم که به من اعتماد کردند.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که الگوی دروازه‌بانی‌اش کیست، گفت: جان‌لوییجی بوفون.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار