مدیر آموزش و پرورش شهر قدس:

سیزده آبان از جمله روزهایی است که در تاربخ کشور ما می درخشد

مراسم راهپیمایی باشکوه یوم الله 13 آبان ، با حضور مسئولین و دانش آموزان در شهرستان قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۶۸۰۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر نگارپانا شهرستانهای تهران،محمدرضا بهمنش ، مدیر آموزش و پرورش شهر قدس در سخنانی گفت: این نوجوانان و دانش آموز بودند که با شعارهای کوبنده و مشت های گره خورده ، پایه های حکومت مزدور پهلوی را سست کردند و لرزه بر اندام زمامداران کاخ های کفر انداختند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس ادامه داد : این جوانان شجاع بودند که با قیام خویش به مستضعفان آموختند که برای به دست آوردن حقوق از دست رفته خود ، باید با ستمگران جهانی بستیزند و اینک با توجه به آن رشادت ها و حماسه آفرینی ها بر دانش آموزان ماست که سهم مهمی در مبارزه با استکبار برعهده بگیرند و هم چون گذشته از پیشگامان این قیام ملی باشند.

وی علت نامیده شدن ۱۳ آبان به روز دانش آموز را اینگونه بیان کرد: این روز باشکوه به این سبب روز دانش آموز نامیده شد تا خاطره فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان بماند و درس فراموش نشدنی برای تمام دانش آموزان در سراسر گیتی باشد که با ابر قدرت های چپاول گر به مبارزه ای بی امان بپردازند و عزت را بر زندگی ذلت بار ترجیح دهند.

بهمنش ، پیام ۱۳ آبان را ، سر تسلیم فرود نیاوردن در برابرظلم و زور گویی ابرقدرت ها تا همیشه زمان دانسته و عنوان کرد : سیزده آبان ، برهمه مستضعفان آموخت که می توان چپاول گران را به زباله دان تاریخ سپرد و مردم ایران به همه نشان داد که دیوار ستم ، شکستنی است.

وی تشریح کرد : سیزده آبان ثابت کرد که همه قدرت های به اصطلاح عظیم شیطانی و طاغوتی از درون پوچ و پوشالی است و در این روز مردم خویشتن خویش را باور کردند و به چشم خود دیدند آن قدرتی که در ذهن عده ای کج اندیش و کوته فکر ، هم چون کوهی استوار بود ، کاهی بیش نبود.

این مقام مسئول گفت : امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای پیر بیدارگر زمان ، امام خمینی ( ره ) ، روحیه استکبار ستیزی از مرزهای ایران فرا تر رفته و ملت های عدالت خواه ،حق طلب و آزاده را فرا گرفته است.

محمدرضا بهمنش تأکید کرد : اکنون که دشمنان یهودی،سعودی ،آمریکایی و رییس جمهور احمق و جاهل آن ، کمر همت برای دست اندازی به حقوق مسلم ملت انقلابی و مؤمن بسته اند ، ما وارثان مکتب شهید فهمیده ها و شهید محمدی ها اعلام می داریم که با تأسی از شهدای انقلاب ، دفاع مقدس و مدافعان حرم ، تا آخرین قطره خون مان بر سر آرمان های بلند امام راحل ایستاده و با مولا و مقتدایمان ، امام زمان (عج) و نایب برحق ایشان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)عزیز عهد و پیمان می بندیم که در جهت برپایی حکومت صالحان و مستضعفان تا ظهور منجی عالم بشریت و اقامه عدل و داد در جهان از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدسخطاب به دانش آموزان گفت : با فراگیری معلومات کتاب ها و محتوای علمی و شکوفا ساختن استعدادهای نهفته و تقویت روحیه خود باوری و اعتماد به نفس و توجه به دیانت در کنار دانش و فن در آینده ، می توانید با صداقت و خلوص نیت به این کشور و مردم شریف آن خدمت کنید.

/خبر نگار :شادی آتشی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار