فرماندار کاشمر؛

توجه ویژه به علم ضامن توسعه یافتگی کشور است

فرماندار کاشمر با تأکید بر این که توجه ویژه به علم، ضامن توسعه یافتگی کشور است گفت: اقداماتی که خیرین در حوزه آموزش و پرورش طی سال های اخیر انجام داده اند قابل تقدیر است.

کد مطلب: ۶۸۰۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی ، محمد حسن فرهادی فرماندار این شهرستان در مراسم عملیات تکمیلی آموزشگاه 10 کلاسه برکت در پروژه مسکن مهر کاشمر اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش ها و پی گیری های مجموعه آموزش و پرورش کاشمر، اهتمام ویژه ای به امر ساخت پروژه های خیر ساز با مشارکت و همراهی خیرین در سطح شهرستان شده است.
وی با اشاره به نقش غیرقابل انکار خیرین مدرسه ساز در راستای توسعه پایدار در کشو ابراز داشت: بسیاری از اندیشمندان آموزش و پرورش را بستر توسعه هر کشور می دانند بنابر این ضروری است به زیرساخت های این نهاد توجه ویژه شود.
فرماندار کاشمر با اشاره به نگاه ویژه و حیرت آور رهبر معظم انقلاب به امر آموزش و پرورش یادآور شد: معظم له توجه به امر مدرسه سازی را نشان دهنده درک درست جامعه از اهمیت تعلیم و تربیت است بنابر این می طلبد در این حوزه گام های اثرگذاری برداشته شود.
وی با بیان این که در پروژه مسکن مهر شاهد بی برنامگی نسبت به آموزش و پرورش بودیم افزود: امیدواریم با مشارکت و همراهی خیرین و نگاه ویژه نوسازی مدارس شاهد احداث مدارس مورد نیاز و بهره مندی دانش آموزان ساکن در این مجموعه باشیم.
فرهادی با تأکید بر این که بنیاد برکت در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص علم و دانش گام بر می دارد ادامه داد: این که این نهاد ساخت 5 مدرسه را در منطقه ترشیز برعهده گرفته است باعث خرسندی مردم منطقه است.
فرماندار کاشمر با اشاره به این که با وحدت رویه ای که بین مجلس، دولت و همه ارکان نظام اسلامی شاهد اتفاقات مبارک هستیم گفت: آموزش و پرورش عامل پیشرفت بسیاری از جوامع است بنابر این توجه ویژه به علم ضامن توسعه یافتگی کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار