استاندار اردبیل:

حل مشکل اشتغال اولویت اصلی در اردبیل است

استاندار اردبیل گفت: حل مشکل اشتغال و رفع بیکاری در استان اردبیل یکی از اولویت های اصلی است.

کد مطلب: ۶۸۰۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،اکبربهنا‌م‌جو استاندار اردبیل در جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان اردبیل اظهار داشت: آمار بیکاری در استان اردبیل قابل توجه بوده و دستگاه‌های اجرایی باید به معنای واقعی کلمه حرکت خود را آغاز کنند و قطعا اولویت اصلی ما در استان اردبیل حل مشکل اشتغال است .

وی گفت: نقش بانک‌ها و تاثیرگذاری آنها در رابطه با اعطای تسهیلات حمایتی به واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌فعال از جمله موارد مهم است که انتظار داریم بانک‌های عامل در این رابطه عملکرد مناسبی داشته باشند .

استاندار اردبیل بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران باید مورد توجه دستگاه‌های اجرایی و مسئولان استان اردبیل واقع شود چرا که اگر بتوانیم سرمایه‌گذاران را در استان جذب کنیم می‌توانیم شاهد احداث واحدهای تولیدی و رفع مشکل بیکاری باشیم .

بهنام‌جو تصریح کرد: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده یکی از مهمترین موارد در حوزه توسعه استان و به ویژه کشور است که اگر بخواهیم خودکفا شویم باید این پروژه‌ها را به نحو احسن اجرایی کنیم .

وی افزود: از تمامی مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان انتظار داریم که حرکت و فعالیت‌های خود را افزایش داده و در راستای توسعه همه‌جانبه استان برنامه‌های مدون و مناسبی داشته باشند .

استاندار اردبیل اظهار کرد: ضرورت دارد که هدایت سرمایه‌گذاران و راهنمایی آنها برای حضور در استان توسط دستگاه‌های اجرایی انجام شود و باید سعی کنیم که فرایندهای اداری در راه ایجاد سرمایه‌گذاری را کاهش دهیم تا هر چه سریع‌تر سرمایه‌گذاران بتوانند فعالیت‌های خود را آغاز کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار