استاندار اردبیل:

سند توسعه راهبردی اشتغال استان اردبیل تدوین می شود

استاندار اردبیل گفت: سند توسعه راهبردی این استان با محوریت اشتغال تدوین و برای هفته آینده آماده می شود.

کد مطلب: ۶۸۰۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، اکبر بهنام جو در نشست شورای برنامه ریزی استان اردبیل افزود: تمام ظرفیت و قابلیت های اشتغالزایی موجود در استان اردبیل براساس این سند تهیه و مشخص شده و از آن برای رونق اشتغال استفاده خواهد شد .
وی همچنین با اشاره به تخصیص پنج هزار و 700 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد اشتغال در استان اردبیل از فرمانداران این استان خواست برای این منظور پروژه های مفیدی را تعریف و آماده و به محض ابلاغ استانی ، این اعتبارهای تخصیص یافته و تسهیلات استانی را جذب کنند .
استاندار جدید اردبیل که در اولین نشست رسمی خود با مدیران این استان حضور داشت پس از دریافت گزارش های مدیران تعدادی از اداره ها و ارگانهای اجرایی این استان از آنان خواست تا از ابتدای هفته آینده ازطریق مکاتبه و نیز حضور مستقیم در تهران برای افزایش اعتبارهای مجموعه خود تلاش کنند و افزود : ما هم برای تحقق این هدف مهم نهایت تلاش را به کار خواهیم گرفت .
رییس شورای برنامه ریزی استان اردبیل همچنین گفت: هر مدیر اجرایی که تا چند ماه باقی مانده از امسال برای اعتبارهای عمرانی آن مجموعه با همکاری نمایندگان استان اردبیل در مجلس تلاش کرده و نیز در پیگیری و انجام برنامه ها و کارهای محوله موفق باشد مورد تشویق قرار خواهد گرفت .
در این نشست که در سالن شیخ صفی الدین اردبیلی استانداری اردبیل و باحضور معاونان استاندار ، نماینده مردم مشگین شهر در مجلس و جمعی از مدیران اجرایی این استان ترتیب یافت استاندار جدید اردبیل ضمن آشنایی با مسوولان استانی مسایل حوزه های گوناگون این استان را مورد بررسی قرار داد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار