بهنام محمودی در گفت و گو با پانا:

شرایط معنوی نژاد در ایتالیا بهتر می شود/ مجمع باید سریعتر تشکیل شود

ستاره سابق والیبال ایران معتقد است جواد معنوی نژاد می تواند در نیم فصل فرصت بیشتری برای حضور در سری آ پیدا کند.

کد مطلب: ۶۸۰۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد

بهنام محمودی در گفت و گو با خبرنگار پانا در واکنش به برخی اظهار نظرها مبنی بر لزوم تغییر نسل در والیبال ایران گفت: در تیم ملی یک کشور نمی توان یکباره تصمیم به جوانگرایی و تغییر نسل گرفت. جوان کردن تیم ملی امری تدریجی است و به صورت آرام باید صورت بگیرد. اگر تغییرات یکباره باشد هم خارج از رفتار حرفه ای است و هم مسابقات جهانی و نتیجه گرفتن در آن را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

وی در ادامه درباره شرایط والیبال ایران گفت: به عنوان یکی از اعضا خانواده والیبال ایران از حضور داورزنی در وزارت ورزش و انتخاب او توسط وزیر ورزش خوشحالم اما بدون رئیس بودن فدراسیون و تاخیری که در انتخابات صورت گرفته است باعث شده تا برنامه های والیبال ایران کمی دارای تاخیر شود. مجمع عمومی فدراسیون والیبال باید سریع تر تشکیل شود تا فدراسیون صاحب رئیس شود و این بلاتکلیفی به پایان برسد.

محمودی درباره شرایط تیم ملی گفت: تیم ملی با کولاکوویچ ئشرایط بسیار خوبی دارد اما این روند باید ادامه داشته باشد. کولاکوویچ یکی از بزرگترین مربی های دنیاست و ما باید از دانش و تجربه او استفاده کنیم.

محمودی در پایان درباره شایعات پیرامون جواد معنوی نژاد در لیگ ایتالیا گفت: خود من در والیبال ایتالیا حاضر بودم و شرایط جواد را درک می کنم. چند ماه اول زندگی در ایتالیا سخت است؛ خود من اوایل می خواستم به ایران برگردم اما ماندم. جواد هم باید سعی کند زبانش را بهتر کند تا مشکل ارتباط نداشته باشد؛ . کم بازی کردن معنوی نژاد در لیگ ایتالیا طبیعی است اما نیم فصل دوم او می تواند بیشتر از این بازی کند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار