بیانیه سازمان دانش آموزی فارس به مناسبت 13 آبان

سازمان دانش آموزی استان فارس، به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان، روز مبارزه با استكبار جهاني و تسخير لانه جاسوسي آمريكا بدست دانشجويان پيروخط امام(ره) و روز دانش‌آموز، بیانیه ای را صادر کرد.

کد مطلب: ۶۷۹۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا فارس، در متن این بیانیه آمده است:

"بسم رب الحسین

‎و بَشّرِ المُومنینَ بانَّ لَهُم مِن الله ِ فضلا کبیرا . ولا تُطِعِ الکالفرینَ والمنافقینَ و دَع اذَئهم و تَوَکَل عَلَی اللهِ و کفی بالله وَکیلا.

‎و مومنان را مژده ده که برای آنان از سوی خدافضل بزرگی خواهد بود و از کافران و منافقان اطاعت مکن و آزارشان را واگذار وبرخدا توکل کن وکافی است که خداوند نگهبان و کارساز (انسان ) باش.
‎سوره احزاب آیات 47 و 48
‎در سالروز ١٣ آبان و در آستانه اربعین حسینی، درس ایستادگی در برابر استکبار واستبداد و تاریخ سازی براي دانش آموز ، دانشجو و همه آحاد مردم مروری دوباره است ، درسی چنان تاثیر گذار که در پس قرن هاي متمادی همچنان برای همه ادوار ، الگو و سرمشقی پر افتخار است .
‎ امروزهر کشوری که بتواند سرمایه عظیم دانش آموزان را به جریان بیندازد ودر مسیر صحیح هدایت کند سیلی به پا خواهد کرد که بنیان استبداد واستكبار را از جا برخواهد کند.
‎روز دانش آموز متعلق به همه عزیزانی است که دوران کودکی ونوجوانی را سپری می کنند چه آنان که در گلستان علم ،خوشه دانش می چینند و چه آن عزیزانی که با روءیا ی مدرسه شب را به صبح می رسانند . کودکانی که زود هنگام نان آور خانواده شده اند و همه كساني كه به نوعي از تحصیل باز مانده اند. روز دانش آموز بر همه دانش آموزان سر شار از فرخندگی و خجستگی باد.
‎سازمان دانش آموزی به عنوان نهادی که مزين به نام دانش آموز است و مي بايست به همه نیازهای اجتماعي دانش آموزان توجه كند اعلام می دارد که همواره تلاش می کند تا با ارتقاء حس میهن دوستی و با استفاده از داشته هاي به یاد ماندني ، اصیل و تاثیر گذار استکبار ستیزی نوجوانان شهیدمان ، دانش آموزان امروز را برای فردایی بهتر آماده سازد و پیمانی دوباره با کبوتران خونینی بالی ببندیم که پشت نامردمان دنیا از اوج پروازشان به لرزه در آمده، رادمردانی که با وجود اندک سالی، درس حق پرستی را برای ایران عزیز اسلامی مان به یادگار گذاشته اند .
‎امروز همه آنانی که از خواهش حق پرستی لبریزند باید مجهز شوند برای حضور در عرصه نبردی سخت و سنگین که نرم و بی صدا درون خانه های ما می خزد . شهدای سیزده آبان همکلاسان خوب دانش آموزان دیروز ، امروز و فردا هستند. همه کسانی که عشق ایران و اسلام در سینه هایشان می تپبد لازم است در صفی متحد پشت سر ایشان در مسیر استکبار ستیزی قدم بردارند و ایران عزیزمان را با تلاش در مسیر دانش ، بصیرت و ایمان به اوج قله افتخار برسانند.
‎سازمان دانش آموزی از همه دانش آموزان و متولیان امر تعلیم وتربیت می خواهد تا با حضور اثر گذار، در مانور قدرت واقتدار ، در روز سیزده آبان به همه عوامل ظلم واستکبار واستبداد نه بگویند . و به دنيا بفهمانند که خرد وکلان ما برای دفاع از همه مرزهای جغرافیایی و عقیدتی خود محکم استوار ایستاده و زمینه را برای حضور قیام جهانی موعود بزرگ عدالت گستر آماده خواهند نمود.
‎ومن الله توفیق
" وعده دیدار ما یوم الله 13 آبان ماه "

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار