جلسه تبيين بازماندگي از تحصيل در ايران برگزار شد

جلسه مشترك علمي ،تبيين بازماندگي از تحصيل در ايران درمعاونت آموزش ابتدايي برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۹۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، رضوان حكيم زاده در جلسه مشترك معاونت آموزش ابتدايي با تيم پژوهشي « تبيين بازماندگي از تحصيل در ايران» با بيان اين كه كاربست پژوهش هاي انجام شده بايد مورد توجه جدي قرار گيرد، اظهار كرد: به عنوان دستگاهي كه بايد از نتايج تحقيقات استفاده كنند بايد در مراحل اجرا نقطه نظرات خودمان را به مجريان طرح منتقل كنيم تا تبادل نظر و با هم افزايي پژوهش به شكل بهتري دنبال شود و نتايج آن براي ما قابل استفاده باشد.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: بحث بازماندگي از تحصيل يكي از چالش هاي اصلي نظام آموزشي است و ما هرچه در توان داريم بكار خواهيم گرفت تا همه كودكان ايران زمين بتوانند در مدارس حضور داشته باشند. دراين راستا از همكاري با كليه سازمان ها، نهادها و همچنين پژوهشگراني كه بتوانند با تبيين درست علل بازماندگي و ارائه راهكارهاي خوب ما را دراين امر مهم ياري دهند، استقبال كنيم.
دراين جلسه گروه مطالعات توسعه و آموزش كه مجري طرح سازمان برنامه و بودجه براي تبيين بازماندگي از تحصيل در ايران هستند با ارائه گزارشي از روند پيشرفت طرح، يافته ها و چالش هاي موجود دراين مرحله را توضيح دادند. سپس همكاران معاونت آموزش ابتدايي نقطه نظرات و انتظارات خود را از اين طرح بيان كردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار