نادر طریقت فیلمبرداری مستند سه بعدی ˝بعد از درخشش˝ را به پایان می رساند

خبرگزاری پانا: تصویربرداری مستند بلند سه بعدی ˝بعد از درخشش˝ به کارگردانی نادر طریقت رو به اتمام است.

کد مطلب: ۶۷۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، نادر طریقت کارگردان و منتقد سینما با اشاره به این مطلب که فیلمبرداری فیلم سینمایی "بعد از درخشش" به زودی به پایان می رسد، گفت: تصویربرداری این فیلم همچنان ادامه دارد و طی روزهای آینده فیلمبرداری این فیلم که حضور هنرمندان بسیاری در جریان است به پایان می رسد.

وی خاطر نشان کرد: تا کنون با هنرمندان زیادی به گفتگو پرداختیم که می توان به مسعود کیمیایی، زرین دست، حسین فرح بخش، ساموئل خاچیکیان، اشاره کرد این گفتگوها در طی 12سال گذشته انجام شده و بسیاری از هنرمندان و ستارگان تاریخ سینما در گذشته و حال جزو کسانی که با ما همکاری کردند، بوده اند.

این کارگردان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این مطلب که در فیلم "بعد از درخشش" سعی کرده است تاریخ سینما را مرور کند، اظهار کرد: در این فیلم سعی می‌کنیم تاریخ ستاره و ستاره سازی در سینمای ایران از ابتدا تاکنون را به تصویر بکشیم. این مستند روایتی از بازیگرانی که ماندگار شدند و بازیگرانی که به دلایل مختلف فراموش شدند، است. ستارگان پول سازی که حضورشان در چرخه صنعتی سینما تأثیر داشته است مورد بررسی قرار می گیرد.

یادآور می شود؛ از عواملی که در این فیلم مستند به فعالیت می پردازند می توان به محقق، نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: نادر طریقت، دستیار کارگردان: امین طریقت، مهدی پورخان علی، حدیث طریقت، تصویر بردار: حسین چراغی و نادر طریقت، موسیقی: مجتبی تیموری، مدیر تولید: تیمور حسن خان، مدیر تدارکات: علی خانبابایی، منشی صحنه: رویا اسکندانی، عکاس: آرش کارگر، صدابردار: فرزام میرابی، دستیار تصویر برداری: سیامک مقصودی ، مجری طرح: امیر زالی زاده اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار