بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی سپاه عاشورا بمناسبت 13 آبان

سازمان بسیج دانش آموزی سپاه عاشورا به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و یوم ا... 13 آبان بیانیه ای صادر کرد

کد مطلب: ۶۷۹۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، سازمان بسیج دانش آموزی سپاه عاشورا به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و یوم ا... 13 آبان بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی سپاه عاشورا بدین شرح است:

سالروز شهادت حسین فهمیده که به نام روز بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است بیانگر این مطلب است که دانش آموزان میهن اسلامیمان بدرستی چهره استکبار را شناخته و با تاسی از شهدای نوجوان کربلا با چشمانی بصیر به وقایع تاریخ نگریسته اند. شهدای نهضت جهانی اسلام در حال حاضر از نسل شهیدان نوجوانی همچون حسن جنگجو و مرحمت بالا زاده و حسین فهمیده هایی هستند که امام راحل در زمان شهدات ایشان فرمودند : رهبر ما آن طفل 13 ساله ای است که با قلب خود که از صدها زبان و قلم بزرگتر است ، با نارنجک خود را زیر تانک انداخت و آن را منهدم کرد و خود نیز شربت شهادت نوشید.

پیشرفت و ترقی ایران اسلامی مرهون جانفشانی های نوجوانان و جوانان دانشجو و دانش آموزی بوده که با الهام گرفتن از اسلام ناب محمدی و رهنمود های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری میسر گشته است.

فهمیده های آذربایجان همانانی هستند که خودشان مثل سایر شهداء بر طراوت و اتحکام شجره طیبه انقلاب افزود و همین امر موجب شد شهدای انقلاب اسلامی امروز در حرکت بیداری اسلامی و انقلابی ملل جهان به عنوان الگوی جهادی شناخته شوند.

امروز بسیج علمدار محو زشتی ها و پلیدی هاست و در اوج غربت و کرامت تا انتهای عشق میرود هر چند سکوت زمان هیچ گاه نخواهد توانست غریو الله اکبر آن را خاموش نماید.

تاسی به امام آزادگان حضرت سیدالشهداء(ع) درس آزادی و آزاد منشی را در پای تخته های کلاس معرفت به ایشان یاد داده است.

تمامی دانش آموزان ایران اسلامی و به خصوص بسیجیان ، تلاش بی امان برای تعالی همه جانبه کشور را تکلیف خویش میدانند . همواره در تمامی صحنه های علمی ، نوآوری ، سازندگی ، خدمت رسانی و ... اراده تاثیر گذار خود را نشان داده و خواهند داد.

ما دانش آموزان عاشورایی ضمن تجدید پیمان با آرمانهای بلند امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... امام خامنه ای (مدظله) و شهدای دانش آموز ، با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسائیل انقلابی بودن خود را به جهان فریاد خواهیم زد و اعلام خواهیم داشت ، آماده ایم تا از خزر نیلگون تا آبی خلیج فارس تا پای جان ، جانفشانی نموده خون خود را در دفاع از این میهن و خاک مقدس فدا نمائیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار