با هدف برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان

ترویج روحیه انقلابی و ولایتی از مهمترین برنامه های بسیج دانش آموزی است

مصاحبه با فرمانده بسیج دانش اموزی شهرستان درگز در رابطه با 13 آبان و فعالیت های بیسج

کد مطلب: ۶۷۹۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر نگار پانا از خراسان رضوی ، خوش ظاهر فرمانده بسیج دانش آموزی خواهران شهرستان درگز بیان داشت: هفته بسیج دانش اموزی متقارن با شهادت اسوه دانش آموزان شهید محمد حسین فهمیده از هفتم تا سیزدهم ابان ماه هرساله در آموزشگاه های آموزش و پرورش با برنامه های متفاوت فرهنگی و ... برگزار می شود. بنا به گفته مقام معظم رهبری (مدظله) که میفرماید: آمریکا از رشد انقلابی دانش اموز ما بیمناک است، سازمان بسیج دانش اموزی در سراسر کشور برخود لازم می داند تا روحیه انقلابی و ولایتی را در بین دانش اموزان و تمام اقشار گسترش داده و نهادینه سازد .
وی افزود: اخرین روز هفته بسیج دانش اموزی مقارن با راهپیمایی 13 آبان که روز مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی نام گذاری شده است و هر دانش اموز بسیجی خود را موظف می داند تا در راهپیمایی شرکت کند و به جهان ثابت کند که با مستکبران و هم پیمانانشان مخالف هستند .
خوش ظاهر در تبیین برنامه های بسیج دانش اموزی بیان کرد :یکی از مهمترین برنامه هایی که در دوره دوم اموزش متوسطه توسط بسیج دانش اموزی در حال اجراست طرح اموزشی یاوران ولایت با هدف کادرسازی و ترویج تفکر بسیجی در بین نسل جوان است. دانش اموزان پس از گذراندن دوره فوق در طول سال تحصیلی مسئولیت فرمانده واحد مقاومت در آموزشگاه را به عهده دارند و به فعالیت های جذب و همکاری با مدیر مدرسه و کادر اجرایی به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی و ترویج روحیه انقلابی می پردازند تا ان شاالله بتوانند در مراحل مختلف زندگی اجتماعی و تحصیلی تفکر بسیجی را به کار گیرند و پرچم دار اسلام و انقلاب باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار