به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی :

قطعا یک دانش آموز بسیجی ، با اخلاق است

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین در آیین بزرگداشت هفته بسیج دانش آموزی گفت : قطعا یک دانش آموز بسیجی ، با اخلاق است .

کد مطلب: ۶۷۹۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا قزوین درآیین بزرگداشت هفته بسیج دانش آموزی که دبیرستان شاهد معلم شهرستان البرز میزبانی آن را به عهده داشت ، آیین معارفه فرمانده بسیج واحد دانش آموزی این واحد نمونه نیز انجام شد .

این مراسم در ابتدا با تلاوتی چند از آیات نورانی کلام الله مجید آغاز و با به احتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط گارد پرچم این دبیرستان ادامه یافت .

در ادامه مدیر دبیرستان شاهد معلم ضمن خوش آمد گویی به مسئولین استانی و شهرستانی ، فرارسیدن هفته ی بسیج دانش آموزی را تبریک و همچنین پیشاپیش فرا رسیدن اربعین حسینی را به دانش آموزان این دبیرستان تسلیت گفت .

این مراسم با مداحی مداح جوان همین دبیرستان همراه شد ، همچنین به دلیل ارادت خاص مدیریت و دانش آموزان دبیرستان شاهد معلم به امام رضا (ع) ، مداحی با ذکر زیارت خاصه امام رضا (ع) به پایان رسید .

امام جمعه شهر الوند و مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین نیز در آیین بزرگداشت شهید محمد حسن فهمیده و هفته ی بسیج دانش آموزی برای دانش آموزان دبیرستان شاهد معلم سخنرانی کردند که در آن مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین از مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان البرز و مدیریت دبیرستان شاهد معلم تقدیر و تشکر به عمل آورد .

نواختن زنگ ایثار و مقاومت و آیین معارفه فرمانده واحد بسیج دانش آموزی دبیرستان شاهد معلم از جمله برنامه های پایانی این مراسم باشکوه بودند .

خبرنگاردانش آموز : محمد جواد کرمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار