کسب عنوان نخست تیم تکواندو یزدان گیلان و صعود به مرحله دوم لیگ کشور

تیم تکواندو یزدان گیلان با کسب عنوان نخست مرحله اول بیست و یکمین دوره لیگ تکواندو نوجوانان پسر کشور به مرحله دوم این مسابقات صعود کرد.

کد مطلب: ۶۷۸۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پاناازگیلان،رئیس هیات تکواندو استان گیلان اظهار کرد: تیم تکواندو یزدان نماینده گیلان در لیگ نوجوانان پسر کشور ، با درخشش در گروه دو این مسابقات و کسب 22 امتیاز به عنوان تیم اول گروه خود به مرحله دوم راه یافت.
محسن سترگی افزود: تیم تکواندو نوجوانان پسر یزدان گیلان در پایان هفته نهم و پایانی مرحله اول لیگ کشور ، هفت پیروزی ، یک تساوی و یک شکست تیمی و در رقابتهای انفرادی نیز، 57 پیروزی و 33 شکست را کسب کرد.
وی ادامه داد: در هفته نهم و پایانی دور اول این مسابقات در تهران ، تیم تکواندو یزدان گیلان ابتدا با نتیجه 6 بر چهار مغلوب دانشگاه آزاد اسلامی شد، سپس برابر تیم لوازم خانگی کن به نتیجه مساوی پنج بر پنج دست یافت و در دیدار پایانی نیز موفق شد تیم هیات کرمانشاه را با نتیجه هفت بر سه شکست دهد.
وی تصریح کرد: با توجه به نتایج کسب شده ، تیم تکواندو یزدان گیلان عنوان نخست گروه خود را کسب و به همراه چهار تیم دیگر از گروه دوم این رقابتها به مرحله بعدی راه یافت.
وی گفت: در بیست و یکمین دوره رقابتهای تکواندو لیگ نوجوانان پسر کشور ، 489 تکواندوکار در قالب 20 تیم در دو گروه با هم به رقابت پرداختند.
رئیس هات تکواندو استان گیلان اضافه کرد: در پایان مرحله اول این رقابتها ، تیمهای اول تا پنجم هر گروه به مرحله دوم این دوره از مسابقات راه یافتند.
سترگی در پایان ابراز امیدواری کرد که تیم تکواندو یزدان گیلان با موفقیت در مرحله دوم لیگ کشور و انجام مسابقات زیبا ، به مرحله سوم و نیمه نهایی لیگ کشور صعود کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار