همزمان با هفته بسیج دانش آموزی:

زنگ ایثار و شهادت در مدارس بیجار به صدا درآمد

همزمان با اولین روز از هفته بسیج دانش آموزی، مراسم گرامیداشت این هفته با حضور مسئولین شهرستان بیجار برگزار و زنگ ایثار و شهادت در مدارس این شهرستان به صدا درآمد.

کد مطلب: ۶۷۸۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان، همزمان با اولین روز از هفته بسیج دانش آموزی، مراسم گرامیداشت این هفته با حضور مدیر آموزش و پرورش بیجار، فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه و دانش آموزان در دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا برگزار شد.

سرهنگ عسکری فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه بیجار در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش آموز آغاز هفته بسیج دانش آموزی را به دانش آموزان تبریک گفت.

سرهنگ عسکری با بیان اینکه بسیجی شهید حسین فهمیده در دوران دفاع مقدس با ایثار و جان گذشتگی خود از کیان جمهوری اسلامی دفاع کرد و با افتخار به شهادت رسید گفت: اکنون نیز برخلاف نظر بعضی ها حسین فهمیده ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی فراوان هستند و در میان آنان شهید حجی ها به وجود می آیند و ستاره های درخشان تاریخ دفاع از ولایت می شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بیجار در این مراسم فرهنگ بسیجی را فرهنگ مبارزه با ظلم و ستم نامید و گفت: هفته بسیج دانش آموزی یاد آور رشادتها،ایثار و ازخودگذشتگی شهیدان دانش آموزی است که شرف ، آزادگی وازخودگذشتگی را به نمایش گذاشتند.

عسکری در پایان خاطرنشان کرد: در طول هفته بسیج دانش آموزی برنامه های مختلفی در سطح مدارس شهرستان برگزار می شود که از آن جمله می توان به برگزاری مانور پدافند غیر عامل، دیدار با خانواده شهدا، غباررویی مزار شهدا، و شرکت باشکوه دانش آموزان بسیجی در راهپیمایی 13 آبان اشاره کرد.

اجرای سرود ، گلباران دانش آموزان بسیجی و پخش کلیپ از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار