خط تولید تبلت و تلفن همراه کودک و نوجوان راه‌اندازی شد

خط تولید گوشی تلفن همراه و تبلت کودک و نوجوان امروز در خرمشهر و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۶۷۸۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛ محمدجواد آذری جهرمی گفت: این خط تولید با استفاده از ظرفیت‌های موجود کشور و با سیستم‌عامل بومی و امن به دست متخصصان ایرانی شروع به فعالیت کرد و با اولین محصول تولیدی یک انقلاب بزرگ در فضای مجازی سالم و یک بازار بزرگ اقتصادی اتفاق می افتد.

آذری جهرمی گفت: با افتتاح این کارخانه 400 نفر مشغول به کار شدند و پیش‌بینی می‌شود با آغاز به کار سالن تولید گوشی و تبلت ایرانی پنج هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شود.

وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: نیاز سالانه کاربران ایرانی در سال چیزی حدود 7 میلیون گوشی و تبلت است بنابراین با وجود ظرفیت یک بازار 1500 میلیارد تومانی در کشور ، تمرکز بر تولید با کیفیت داخلی حرف اول را می زند.

آذری جهرمی در این مراسم توافق‌نامه تولید داخلی 500 هزار تبلت و گوشی کودک و نوجوان را با نام انارستان امضا کرد.

از ویژگی‌های این محصولات که با هدف رفع دغدغه والدین برای حضور فرزندانشان در فضای مجازی طراحی و تولید می‌شود، می‌توان به امکان نظارت خانواده ها و تأمین انواع برنامک‌ و محتوای جذاب و مورد نیاز کودک و نوجوان اشاره کرد.

در این مراسم مدیرعامل منطقه آزاد اروند از پیش خرید این تبلت دانش آموزی برای دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام ره خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار