در گفت‌وگو با پانا مطرح شد؛

تعیین تکلیف قراردادهای بیش از یک میلیارد در گزارش 100 روزه شهرداری

یک عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر گفت: با ارائه گزارش 100 روزه شهرداری تهران، قراردادهای بیش از یک میلیارد تومان نیز تعیین تکلیف می شود.

کد مطلب: ۶۷۸۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد

افشین حبیب زاده در گفت و گو با خبرنگار پانا، درباره ساز و کار قرار گرفتن قرار دادهای بالای یک میلیارد در سامانه شهرداری تهران اظهارداشت: قرار شد شهرداری تهران گزارش 100 روزه فعالیت های خود را ارائه کند که منتظر گزارش شهرداری هستیم و فکر می کنیم اگر گزارش شهرداری ارائه شود خود به خود این امکان هم فراهم خواهد شد.

این عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تأکید کرد: تعیین ساز و کار مشخص برای قراردادهای بالای یک میلیارد تومان فرصتی در جهت شفافیت عملکرد شهرداری است.

وی همچنین درباره تشکیل جلسه فراکسیون کارگری شورای شهر نیز توضیح داد: جلسه فراکسیون کارگری را در هفته جاری تشکیل می دهیم. در فراکسیون کارگری مطالبات کارگران پیگیری می شود علاوه بر این چند موضوع نیز از جمله همسان سازی حقوق کارگران، مشکلات کارگران شرکت واحد و رفع تبعیض بین پرسنل مختلف کارگری از گذشته باقی مانده که پیگیری آن تداوم می یابد.

حبیب زاده با اشاره به تعطیلی یکی از کارخانه های قطعه سازی مترو و بلاتکلیفی کارگران این کارخانه گفت: با راه اندازی این کارخانه مجددا کارگران بیکار شده مشغول به کار می شوند . اگر بازهم این کارگران مطالبه ای داشته باشند ما از طریق پیگیری می کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار