اعلام آمادگی ۶ تیم برای حضور در لیگ جهانی والیبال نشسته

دبیرکل فدراسیون والیبال معلولان آسیا و اقیانوسیه از اعلام آمادگی ۶ تیم برای شرکت در نخستین دوره لیگ جهانی به میزبانی ایران خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۸۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، هادی رضایی با اعلام حضور تیم‌های برزیل، روسیه، آلمان، اوکراین، هلند و ایران گفت: برای 10 تیم اول رده بندی جهان دعوت‌نامه حضور در مسابقات لیگ جهانی را ارسال کرده ایم که تاکنون چهار تیم اعلام آمادگی کرده اند و منتظر اعلام آمادگی تیم های بوسنی و هرزگوین و مصر هستیم. این تیم‌ها تا 15 روز دیگر برای حضور در مسابقات فرصت دارند. از میان 10 تیم برتری که برای آنها دعوت‌نامه ارسال کرده‌ایم ایران یا فدراسیون جهانی می‌تواند 6 تیم را برای شرکت در این مسابقات انتخاب کند.

نماینده تام الاختیار سازمان جهانی پاراوالیبال در امور اجرایی لیگ جهانی اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات لیگ جهانی والیبال نشسته که به سوپرسیکس معروف است با حضور 6 تیم نخست دنیا از 27 فروردین تا 5 اردیبهشت سال آینده در شهر تبریز برگزار شود.

وی ادامه داد: طبق تفاهم‌نامه‌ای که با سازمان جهانی پارا والیبال انجام داده‌ایم، میزبانی ایران در مسابقات لیگ جهانی قطعی شده است و من نماینده تام الاختیار این سازمان هستم که بعد از بازدیدی که از هتل و سالن برگزاری مسابقات در تبریز داشتم، آن را تایید کردم.

رضایی ادامه داد: سالن صدرا در تبریز برای برگزاری مسابقات لیگ جهانی در نظر گرفته شده است که ظرفیت دو هزار تماشاگر را دارد و پیش بینی می شود مسابقات خوبی را میزبانی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار