جایگاه انتخابات و تاثیر مثبت آن در مدرسه بسیار ارزشمند است

معاون پرورشی و تربیت بدنی درگز در رابطه با انتخابات شورای دانش آموزی گفت: جایگاه انتخابات و تاثیر مثبت آن در مدرسه و مشارکت دانش آموزان در امور مدرسه بسیار ارزشمند و مطلوب است.

کد مطلب: ۶۷۸۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
اسمعیل زاده معاون پرورشی آموزش و پرورش درگز ضمن تقدیر از زحمات همکارانش در جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مهم در مصاحبه با خبرنگار پانا از خراسان رضوی در رابطه با برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی گفت: جایگاه انتخابات و تاثیر مثبت آن در مدرسه و مشارکت دانش آموزان در امور مدرسه بسیار ارزشمند و مطلوب است. دانش آموزان ما از همان دوران ابتدایی یاد میگیرند که چگونه در انتخابات مشارکت داشته باشند و در این حین مهارت های رفتار اجتماعی، رقابت سالم و سازنده و تعامل مشترک در جامعه را نیز یاد می گیرند.
وی با تاکید بر اینکه شورای دانش آموزی بازوی توانمند و خوش ذوق و خلاق مدرسه است به حضور دانش آموزان به فراتر از مدرسه و ارتباط با مسئولین شهرستان زیر نظر کارشناسان اداره اشاره کرد و اظهار داشت در آینده این دانش آموزان جوانان خوش فکر و با تجربه ای در انتخابات خواهند شد که به بازوی توانمند شهرستان تبدیل می شوند.
در خاتمه اسمعیل زاده ضمن تاکید بر نقش مهم انتخابات شورای دانش آموزی در جهت توانمندسازی و تغییریت مهارت های فردی و اجتماعی دانش آموزان بیان داشت: این دانش آموزان که مسئولین آینده نظام اسلامی هستند باید یاد بگیرند که چگونه انتخاب کنند و چگونه انتخاب شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار