انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس منطقه بردخون برگزار شد

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون در آیین برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی در هنرستان شهیده قایدی بردخون گفت : شوراهای دانش آموزی بستر مناسبی برای پرورش مدیران آینده و دخالت عملی در سرنوشت خود است تا دانش آموزان برای ساختن فردای کشور آماده شوند.

کد مطلب: ۶۷۷۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا بردخون ، حیدر مغدانی برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی را تمرین دموکراسی دانست و افزود: در کشوراسلامی ایران دانش آموزان با حضور در چنین جشن مشارکتی، خود را برای انتخاب های مهم و سرنوشت ساز مهیا می کنند که در دنیا کم نظیر است.

وی اضافه کرد: شوراهای دانش آموزی در فعالیت های درون و برون مدرسه ای نقش ویژه ای دارند و به عنوان بازویی توانمند یاریگر مدیر و دست اندرکاران آموزشی و پرورشی در مدارس هستند که در چند سال اخیر شاهد حرکت ها و عملکرد بسیار اثرگذاری بوده اند.

کارشناس فرهنگی هنری اداره آموزش و پرورش بردخون نیز گفت: انتخابات شورای دانش آموزی در 21مدرسه منطقه برگزار شده که دانش آموزان107نفر عضواصلی و 42نفر عضوعلی البدل برای عضویت در شوراها انتخاب کرده اند.

قاسم واعظ افزود:123 نفر از فرهنگیان و دانش آموزان به عنوان اعضای نظارت بر انتخابات شوراهای دانش آموزی انتخاب شده اند که بر کار برگزاری انتخابات در مدارس نظارت داشتند.

در این آیین که ناظر استانی، مسئولان بخش، فرهنگیان و تعدادی از اولیا نیز حضور داشتند بیستمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی با قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش و با نظم خاصی آغاز شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار