برگزاری جلسه کارگروه واگذاری دوره های سواد آموزی ناحیه یک شهرری

جلسه کارگروه واگذاری دوره های سواد آموزی ناحیه یک شهرری با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری ، رئیس اداره سوادآموزی منطقه و با شرکت اعضای برون سپاری در دفتر مدیریت اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۷۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران،در این جلسه بهروز نصیری مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری با اشاره به آسیب های بیسوادی و تبعات بسیار منفی آن در تمامی زمینه ها گفت: بیسوادی ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی است.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت بالای سواد در شکوفایی حامعه و جلوگیری از مشکلات مربوطه اظهار داشت: آثار بی‌سوادی متوجه همه است و امروز سوادآموزی هر قابلیت، توانایی و اطلاعاتی که برای تجربه زندگی بهتر به افراد کمک می‌کند،شامل می‌شود.

نصیری گفت: اگر می‌خواهیم مساله بی‌سوادی را که یک رنج و درد ملی است، حل کنیم باید همه برای حل این مشکل کنار هم قرار گرفته و کار کنیم که سوادآموزی کار سخت، تکنیکی و حساس است.

در این جلسه درخواست 3 شرکت که جهت همکاری با سوادآموزی اعلام همکاری کرده بودند مورد بررسی قرار گرفت که با توجه به ریز نمرات شرکت ها، به اتفاق آراء شرکت بهکاران شمیم دانش برای این امر در نظر گرفته شد.

/خبرنگار : نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار