حسن زمانی در گفت و گو با پانا:

استقلال در دربی ضعف فنی نداشت/ شفر به زمان نیاز دارد

عضو هیات مدیره استقلال گفت:نوع بازی استقلال با امدن شفر متفاوت شده و ما روند روبه رشدی داشتیم و به نظرم اگر همین روند ادامه پیدا کند استقلال در آینده جزو سه تیم برتر خواهد بود.

کد مطلب: ۶۷۷۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد

حسن زمانی در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره شرایط استقلال و دربی 85گفت: به نظرم استقلال بازی خوبی انجام داد، ما خوب بازی را شروع کردیم و خوب هم تمام کردیم اما متاسفانه از روی بدشانسی یک پنالتی به پرسپولیس دادیم که در نهایت به گل هم تبدیل شد اما در مجموع بازیکنان خوب بودند.

وی ادامه داد: نوع بازی استقلال با امدن شفر متفاوت شده و ما روند روبه رشدی داشتیم. به نظرم اگر همین روند ادامه پیدا کند استقلال درآینده جزو سه تیم برتر خواهد بود.

عضو هیات مدیره استقلال با بیان اینکه در دربی پرسپولیس خوش شانس بود، اظهار کرد: خوش شانسی پرسیپولیس و بدشانسی استقلال در دربی باعث شد این بازی به سود پرسپولیسی ها تمام شود، تیم ما در جریان بازی موقعیت های زیادی برای گلزنی داشت اما متاسفانه نتوانست از انها استفاده کند.

وی به اشکالات فنی استقلال در بازی مقابل پرسپولیس اشاره کرد و گفت: من اشکلات فنی که شالوده تیم را به هم بزند ندیدم، البته که هیچ تیمی کامل نیست و نکات منفی وجود دارد اما به نظرم استقلال تنها به زمان نیاز دارد تا با شفر به شرایط ایده آل برسد، این مربی تازه به استقلال امده و شناختش بر روی همه بازیکنان کامل نیست از همین روی این نیاز می طلبد که او در چندبازی دیگر عملکرد بازیکنان را در نظر بگیرد و بر روی آنها شناخت کافی به دست بیاورد تا در آینده تیمش نتیجه قابل قبول کشب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار