گرد در گفت و گو با پانا:

شوراهای دانش آموزی به توانمندسازی دانش آموزان کمک می‌کند

مشاور عالی وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: باور واقعی به شوراهای دانش آموزی موجب توانمندی دانش آموزان در کسب مهارت های اجتماعی می شود.

کد مطلب: ۶۷۷۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد

مرضیه گرد در گفت‌ و گو با پانا، درمورد اهمیت شوراهای دانش‌آموزی تاثیر آن بر مهارت توانمندی دانش آموزان عنوان کرد: اعتقاد مدیران مدارس به بروز و ظهور اهداف شوراها کمک بسیاری می‌کند و باید مسئولان مدرسه باور مثبتی در این زمینه داشته‌ باشند تا اهداف محقق شود.

وی با تاکید بر اینکه باور شوراها اصل است، ادامه داد: متاسفانه برخی به طور نمایشی و عبور از مقررات به شوراهای دانش‌‌آموزی نگاه می‌کنند در حالی که باید مشارکت دانش‌آموزان را باور داشته باشیم .

مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: باور به مشارکت دانش‌آموزان در شوراهای دانش‌آموزی موجب می‌شود که آنها مهارت های مختلفی مانند گفت‌وگو و حل مسئله را کسب کنند و در ارتباطات خود موفق ظاهر شوند .

گرد اظهار کرد: دانش‌آموزان از طریق شوراهای آموزش و پرورش مهارت‌های زندگی اجتماعی و کار گروهی کسب کرده و مقدمه حضور آنها در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه همه مدارس باید اعتقاد واقعی به شورای دانش آموزی داشته باشند، بیان کرد: همه معلمان و روسای مناطق باید شوراها را بیشتر از یک بخشنامه باور داشته باشند و زمینه کار گروهی را برای دانش آموزان فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار