شکوهی بیان کرد؛

آغاز ثبت نام دوره ضمن خدمت درس تفکر وسبک زندگی

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش از شروع ثبت نام دوره ضمن خدمت درس تفکر و سبک زندگی در دهه اول آبان ماه خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۷۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، مسعود شکوهی در مورد برگزاری دوره های ضمن خدمت اظهار کرد: مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی دوره ضمن خدمت «تفکر وسبک زندگی» پایه هفتم را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: این دوره در 24 ساعت و به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد و تمام فراگیرانی که ابلاغ این درس را دارند باید در این دوره شرکت کنند.

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت نام دوره ضمن خدمت « تفکر وسبک زندگی» پایه هفتم از یکم تا 10 آبان در سامانه LTMS است و شروع آن نیز از 10 آبان و از طریق سامانه رایادرس امکانپذیر خواهد بود.

شکوهی تصریح کرد: برنامه هر دوره شامل بخش های مختلف، محتوای دوره و برنامه زمانی آزمون ها در سامانه رایادرس درج شده و همچنین از طریق کانال ارتباطی @ezemnekhedmat در دسترس فراگیران قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه فراگیران با شرکت در این دوره پس از آموزش هر بخش در آزمون های پودمانی شرکت می کنند، اظهار کرد: گرچه مشارکت در پرسش و پاسخ های کلاس الزامی نیست اما شامل امتیاز برای فراگیران خواهد بود.

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: نمره قبولی برای هر آزمون 12 از 20 است و کسب هر نمره پودمان مستقل از بقیه آزمون ها اجباری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار