مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی خبر داد:

تدوین کتاب «رهاورد نور» از دل نوشته های دانش آموزان استان مرکزی

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی از تدوین کتاب رهاورد نور برگرفته از دل نوشته های دانش آموزان اعزامی به اردوی راهیان نور سال گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۷۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، شهریار فولادوند در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: 8 هزار و 120 دانش آموز و معلم استان مرکزی طی سال تحصیلی گذشته به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

وی در ادامه با توجه به کمبود نیرو در آموزش و پرورش ادامه داد: تاکنون با کمبود 3 هزار و 500 نفر معلم رو به رو بودیم که با خروج 150 نفر در سال تحصیلی جدید، نیاز به نیروی فرهنگی جدید بیشتر شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار داشت: هم اکنون 2 هزار و 441 واحد آموزشی در استان مرکزی وجود دارد که 8/8 درصد آنها شامل 141 مدرسه در دوره ابتدایی، 34 مدرسه دوره متوسطه اول و 2 مدرسه در دوره متوسطه دوم واحدهای آموزشی 2 نوبته است.

فولادوند اضافه کرد: 231 هزار و 817 دانش آموز هم اکنون در مدارس این استان به امر تحصیل اشتغال دارند که میانگین تراکم دانش آموزان دوره ابتدایی در کلاس های شهرها 28 و روستاها 15، دوره متوسطه اول در شهرها 29 و روستاها 16 و دوره متوسطه دوم در شهرها 25 و در روستاها 15 نفر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار