استاندار مرکزی:

راهیان نور موثرترین راه آشنایی دانش آموزان با ارزش های انقلاب است

استاندار مرکزی گفت: اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در قالب کاروان راهیان نور از موثرترین راه های آشنایی نسل جوان و نوجوان با ارزش های انقلاب و دوران دفاع مقدس است که باید با جدیت دنبال شود.

کد مطلب: ۶۷۷۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، سید علی آقازاده در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: تلاش داریم اعتبارات مربوط به اعزام کاروان های راهیان نور در کمترین زمان برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم فرهنگی در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کاهش تراکم دانش آموزی مدارس با ارتقای بهره وری آموزش گره خورده است ادامه داد: بررسی ها نشان می دهد که تراکم دانش آموزی در مدارس شهری استان بالاست و می طلبد با ارائه راهکار مناسب، کاهش این در اولویت برنامه های آموزش و پرورش استان باشد.

استاندار مرکزی کمبود کادر آموزشی در مدارس استان را از دغدغه های والدین دانش آموزان و آموزش و پرورش دانست و بیان کرد: این مهم باید به صورت تخصصی در کارگروه های مربوطه بررسی و راهکار مناسب برای جبران این کمبودها در شورای آموزش و پرورش مطرح شود.

آقازاده با اشاره به صدور قانون تغییر کاربری برخی از مدارس در سال جاری اظهار داشت: آموزش و پرورش فهرستی از مدارس که قابلیت تغییر کاربری به تجاری را دارند تهیه نماید و به شورای آموزش و پرورش ارائه دهد تا با صدور مصوبات روند تغییر کاربری این ساختمان ها در سال جاری فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار