اسکان سه هزار دانشجو در خوابگاه های دانشگاه کاشان

مدیر امور دانشجویی دانشگاه کاشان از اسکان سه هزار دانشجو در خوابگاه های این دانشگاه خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۷۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کاشان ، جواد دقیق گفت: این تعداد دانشجو در 16 بلوک خوابگاهی (8 بلوک خانم ها ، 6 بلوک آقایان و دو خوابگاه متاهلین) مرکزی، استیجاری و خودگردان مستقر شده اند .

وی اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده تمام دانشجویان غیربومی این دانشگاه در خوابگاه ها اسکان یافتند .

دقیق به افزایش یک بلوک خوابگاهی ویژه متاهلین در سال جاری اشاره کرد و افزود: اسکان دانشجویان متاهل امسال دوبرابر شد و تقریبا تمامی دانشجویان متقاضی متاهل در این خوابگاه ها اسکان یافتند .

وی تعمیر و تجهیز و آماده سازی خوابگاه ها و آسفالت محوطه های اطراف خوابگاهها را از جمله اقدامات انجام شده مدیریت دانشجویی بیان کرد و افزود: حدود 5 میلیارد ریال تابستان امسال صرف تعمیر، تجهیز خوابگاه های این دانشگاه شد .

مدیر امور دانشجویی دانشگاه کاشان، همچنین به بهسازی و تعمیر وتجهیز سلف دانشجویی اشاره کرد و گفت: برای سرویس دهی و خدمات دهی هرچه بهتر به دانشجویان و صرفه جویی در وقت و انرژی ماشین ظرفشویی تمام مکانیزه خریداری و در سلف دانشجویی مورد بهره برداری قرار گرفت. .

وی افزایش یارانه غذا دانشجویان را از دیگر اقدامات بیان کرد و افزود: امسال با عنایت و تصویب هیات رئیسه میزان یارانه غذای دانشجویان افزایش یافت .

مدیر امور دانشجویی دانشگاه کاشان از افتتاح و بهره برداری دو خوابگاه در سال جاری در این دانشگاه خبر داد و خاطر نشان کرد: خوابگاه خیر ساز مبینی در ماه جاری و خوابگاه ترکیان نیز تا پایان سال تحصیلی به بهره برداری خواهد رسید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار