بیستمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در استان بوشهر برگزار شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بیستمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی همزمان با سراسر کشور در یکهزار و 500 مدرسه این استان برگزار می شود .

کد مطلب: ۶۷۷۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا بوشهر ، ناصر کرمی در مراسم بیستمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در مدرسه نمونه امام خمینی (ره ) بوشهر با بیان اینکه دانش‌آموزان نقش مهمی درعرصه‌‌های مختلف اجتماع دارند، اظهاركرد: برای حضور دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان در عرصه‌های مختلف جامعه آماده‌سازی آنان امری مهم است که شورای دانش آموزی فرصت سهیم شدن این آینده‌سازان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و آمادگی برای حضور در این عرصه‌ها را ایجاد می‌کند .

کرمی افزود : دانش آموزان در انتخابات شوراهای دانش آموزی دموکراسی، مشارکت و تصمیم گیری و تصمیم سازی را تمرین می کنند .

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر همکاری شورای دانش آموزی درکنار مدیر مدرسه، گفت: شورای دانش آموزی در مدرسه نقش همراهی با مدیر مدرسه را ایفا می‌کند .

کرمی تصریح نمود : 148 هزار دانش آموز استان بوشهر در1500 مدرسه در انتخابات شورای دانش آموزی شرکت می‌کنند .

وی با بیان اینکه بیش از 27 هزار و 500 دانش‌آموز کاندیدای انتخابات شورای دانش‌آموزی استان بوشهر شده‌اند افزود: در این انتخابات بیش از 11 هزار و 500 دانش‌آموز به عنوان اعضای اصلی و علی‌البدل انتخاب می‌شوند .

کرمی با بیان اینکه این انتخابات در 2 نوبت صبح و عصر در مدارس برگزار می‌شود، ادامه داد: در مدارسی که شرایط برای برگزاری انتخابات الکترونیک فراهم است، نسبت به برگزاری انتخابات الکترونیک اقدام می شود .

کرمی تقویت خود باوری ، اعتماد بنفس ، مسئولیت پذیری و مشارکت دانش آموزان را از دیگر هدف های انتخابات شوراهای دانش آموزی عنوان کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار