معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران گفت :

به کارگیری توانمندیهای دانش آموزان هدف اصلی انتخابات شورای دانش آموزی

بیستمین دوره شورای دانش آموزی شهرستان های استان تهران با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در ورامین برگزار شد

کد مطلب: ۶۷۶۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پاناشهرستانهای تهران ، بیستمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی شهرستان های استان تهران ، صبح امروز در شهرستان ورامین برگزار شد .

در این مراسم سید مجتبی هاشمی ،‌معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان تهران در سخنانی به کار گیری توانمندی های دانش آموزان رایکی از اهداف شورای دانش آموزی است .

وی در ادامه تاکید کرد منشاء توانمندی دانش آموزان جوان باوری است که تجربات جنگ نیز نشان داد می توان با تکیه بر نیروی جوانان به خوبی از بحران ها عبور کرد .

هاشمی افزود : تبیین کارگروهی نیز باعث می شود فرد احساس هویت جمعی کند و این جمع باوری نیز می تواند باعث رشد و تعالی دانش آموزان شود .

وی با اشاره به ظرفیت های موجود در شورای دانش آموزی گفت : اگر صلاحیت شورای دانش آموزی به خوبی مشخص شود می توان در پیشبرد اهداف آموزشی مورد استفاده باشد و با کمک اولیاء‌مدرسه و آموزش و پرورش به اهداف مورد نظر آموزشی و تربیتی رسید .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ،با اشاره به پرسش مهر ریاست جمهوری که با عنوان چگونه باید در محیط مدرسه اخلاق و ادب را تمرین کنیم ، عنوان کرد : همزمانی انتخابات شورای دانش آموزی با طرح این پرسش با همکاری با نشاط دانش آموزان میتوان در مدارس اجرا کنیم و اعضاء‌ شورا ها نقش به سزایی در این امر دارند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار