معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی خبر داد:

محور بجنورد به جنگل گلستان یکی از پروژه های اولویت دار استان است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت : محور بجنورد به جنگل گلستان یکی از پروژه های مهم و حیاتی و اولویت دار استان است .

کد مطلب: ۶۷۶۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از اداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی ، محمد حسین علی نیا، معاون امور عمرانی استانداری در جلسه کمیسیون مدیریت ایمنی راه های استان که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت : با توجه به اینکه محور بجنورد به جنگل گلستان یکی از پروژه های اولویت دار و مهم استان است، گفت: با پیگیری های به عمل آمده از وزارت راه و شهرسازی، مبلغ 430 میلیارد ریال به این پروژه ابلاغ و اختصاص یافت .

وی افزود: این اعتبار به صورت اسناد خزانه است که ظرف دو ماه آینده به پیمانکاران پرداخت خواهد شد .

مصطفی زاده ، مدیر کل راه و شهرسازی استان نیز در این جلسه اضافه کرد : مانوری تحت عنوان مانور امداد رسانی جاده ای در استان با حضور نیروهای راهداری، پلیس راه، هلال احمر و اورژانس در آذر ماه امسال طبق صورتجلسه برگزار خواهد شد که هدف از برگزاری این مانور سنجیدن نیروها در شرایط سخت و مقابله با خطرات احتمالی حوادث جاده ای و روز بدون حادثه می باشد .

وی به بحث یادمان قربانیان حوادث جاده ای اشاره کرد و افزود : با توجه به صورتجلسه کمیسیون مدیریت ایمنی راه های کشور این همایش باید در استان ما هم برگزار شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار