تأسیس دفاتر ویژه پزشکان عمومی و دستیاران در سازمان نظام پزشکی

رییس کل سازمان نظام پزشکی گفت: به منظور پیگیری مسائل و مشکلات پزشکان عمومی و دستیاران به زودی دو دفتر در سازمان نظام پزشکی تاسیس می‌شود.

کد مطلب: ۶۷۶۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، ایرج فاضل درخصوص پیگیری مسائل و مشکلات پزشکان عمومی و دستیاران بیان کرد: در سازمان نظام پزشکی در جریان مشکلات این دو قشر هستیم و مکاتباتی را با دانشگاه‌های علوم پزشکی انجام داده‌ایم تا فهرستی از افراد واجد شرایط خود را به ما معرفی کنند. با تاسیس یک دفتر ویژه، این دو قشر می‌توانند مسائل و مشکلات خود را طرح کرده و با استفاده از پتانسیل دستیاران علاقه‌مند و فعال شروع به کار کنند.

دکتر علیرضا سلیمی - معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی نیز ضمن اشاره به مشکلات متعدد دستیاران اظهار کرد: یکی از گروه‌های مهم و تاثیرگذار جامعه پزشکی و پیراپزشکی، دستیاران هستند که مطالبات آنها پیش از برگزاری انتخابات سازمان نظام پزشکی بر این محور بود که محلی برای ابراز مشکلات و حل و فصل آن برای این قشر وجود داشته باشد. بر مبنای این خواسته که از مدت‌ها پیش در معاونت آموزشی سازمان نظام پزشکی مطرح شده است، این موضوع را در اولویت‌های کاری خود قرار دادیم و حتی جلساتی را با دستیاران در بخش‌های مختلف داشتیم.

وی ادامه داد: طبق بررسی‌های انجام شده، مقرر شد تا دفتر یا کمیته‌ای را در سازمان نظام پزشکی برای پیگیری مطالبات دستیاران تاسیس کنیم. بیشترین قرابت دستیاران نیز با معاونت آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار