وظیفه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش حفظ شخصیت انقلابی نیروهای مسلح است

صبح امروز به مناسبت سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به فرمان تاریخی امام راحل در سال 58، مسئولین و جمعی از کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار نمودند.

کد مطلب: ۶۷۶۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا بوشهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ، آیت الله صفایی بوشهری در این دیدار اظهار داشت: همواره در طول تاریخ هر نظام و کشوری که نیروهای مسلح قوی داشته، دارای یک مصونیت خاص بوده است.

ایشان با بیان اینکه اعتقادات و باور، اساس حیات یک انسان است، افزود: اعتقادات جوهره شخصیت انسان است و این شخصیت انسان است که تمامی امور مترتب بر آن است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب عقیدتی است، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی است که آمده همه را به سمت خدا دعوت کند به همین خاطر نیروهای مسلح آن یک نیروی عقیدتی و دارای روحیه جهادی هستند.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از همان آغاز تشکیل، با این نگاه شکل گرفت که نیروهای مسلح به سمت و سویی حرکت کنند که نگاه اسلام به آن سمت است.

ایشان با تأکید بر اینکه خدمت در ارتش جمهوری اسلامی ایران عبادت است، تصریح نمود: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش اسلام است و در اسلام هیچ کاری به اندازه دفاع از سرزمین های اسلامی دارای اجر و ثواب نیست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همان ارتش پیامبر گرامی اسلامی (ص)، امیرالمؤمنین (ع) و ابا عبدلله الحسین (ع) است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه نیروهای مسلح ما نیروی اسلام هستند، ادامه داد: این شاخصه، نیروهای مسلح ما را در جهان متمایز کرده است به همین خاطر نقش عقیدتی سیاسی ارتش در این زمینه بسیار مهم است.

ایشان بیان داشت: آینده از آن اسلام و مستضعفین است به همین خاطر دشمن بیکار نخواهد نشست و علاوه بر جنگ سخت، جنگ نرم را نیز در سطح وسیع در برنامه خود علیه اسلام دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: این تهاجم یک تهاجم ناپیدای بسیار خطرناک است و وظیفه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حفظ شخصیت انقلابی و اسلامی نیروهای مسلح است.

ایشان در پایان با تأکید بر طراحی سند چشم انداز عقیدتی سیاسی، اظهار داشت: تنظیم سند چشم انداز حفظ و ارتقاء سطح فرهنگی نیروهای مسلح برای سازمان عقیدتی سیاسی و بومی سازی آن در هر منطقه یک ضرورت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار