دادستان مرکز استان اردبیل خبرداد:

حمایت قضایی از سرمایه گذاری بخش خصوصی در اردبیل

دادستان مرکز استان اردبیل گفت: از سرمایه گذاران بخش خصوصی دراستان اردبیل حمایت می شود.

کد مطلب: ۶۷۵۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، ناصر عتباتی اظهار کرد: در جهت ایجاد اشتغال پایدارو محقق شدن فرمایش مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد مقاومتی ازسرمایه گذاری مولد و تولید کنندگان بخش خصوصی حمایت قاطع میکنیم .

وی افزود:کمک به ایجاد اشتغال پایدار و مبارزه جدی با قاچاق کالا وارز وبرخورد با بسترهای ناسالم اقتصادی از وظایف ذاتی قوه قضائیه است و دراین راستا تا حصول منویات مقام معظم رهبری تلاش خواهیم کرد .

دادستان مرکز استان اردبیل درادامه با انتقاد از منتشر کنندگان اخبار کذب وشایعات بی پایه واساس که امنیت استان وحتی رونق اقتصادی و سرمایه کذاری را تحت‌الشعاع قرار میدهد تاکید کرد:شایعاتی که در روزهای اخیر در خصوص یکی از قضات استان اردبیل منتشر شد از ریشه دروغ وکذب محض بود که با منتشر کنندگان این شایعه در چارچوب قانون برخورد می شود .

عتباتی دستگاه قضایی استان را از سالمترین و پاکترین ارگانها برشمرد وگفت: تلاشهای ایثارگرانه دستگاه خدوم دادگستری استان، برای زدودن دستهای ناپاک در امور اقتصادی استان است که شایعه سازان سعی دارند با انتشار اتهام کذب علیه قضات خدوم ،خدمات آنان را تحت الشعاع قرار دهند .

وی با تاکید برهمکاری تنگاتنگ دستگاه قضا به ویژه دادگستری کل استان با رسانه های جمعی در بسترسازی سالم فضای رسانه ای، از اصحاب قلم خواست بدون اینکه وارد حاشیه شوند با اطلاع کامل از موضوعات و پیگیری از منبع خبر واطمینان از صحت وسقم خبر درانتشار آن همت کنند وگرنه هرگونه خبر کذب جزء مخدوش کردن چهره استان عایدی نخواهد داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار