مدیر آموزش و پرورش فنوج خبر داد؛

توزیع بسته های آموزشی و مواد غذایی میان دانش آموزان روستایی

به همت بنیاد فرهنگی مصلی نژاد بسته های آموزشی بهداشتی و مواد غذایی میان دانش آموزان مدارس روستایی فنوج توزیع شد

کد مطلب: ۶۷۵۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، عبدالحمید اربابی گفت: کمک به دانش آموزان مناطق محروم از جمله اقدامات ارزشمندی است که هر ساله در آستانه سال تحصیلی به طرق گوناگون در جهت محرومیت زدایی صورت می گیرد.

اربابی اظهار داشت: اعتبارات دولتی جوابگوی نیازهای دستگاه عظیمی چون آموزش و پرورش نمی باشد و همه باید در امر مقدس تعلیم و تربیت مشارکت نمایند که در این راستا خیرین نیکوکار نقش بسیار مهم و کلیدی را ایفا می کنند.

مدیر آموزش و پرورش فنوج افزود: توزیع اقلام کمک آموزشی میان دانش آموزان محروم این مناطق در آستانه سال تحصیلی سبب ایجاد انگیزه، شور و نشاط میان می شود که این اقدام برنامه ای در مسیر محرومیت زدایی برای کمک به توسعه آموزش خواهد بود.

اربابی ضمن تقدیر و تشکر از خانم بختیاری نماینده بنیادفرهنگی مصلی نژاد، تصریح کرد: نقش خیرین در تقویت بنیه علمی دانش ‌آموزان به ویژه در مناطق محروم می تواند باعث تغییر و پیشرفت آن جامعه گردد.

پایان خانم بختیاری روستاییان رامردمانی قدرشناس و وفادارقلمداد کرد و گفت:امروز این دانش آموزان با حرکت خویش احساس واقعی خود را نسبت به حامیان خود بیان نمودند و ثابت کردند که قدرشناس حامیان وخدمتگزاران خود هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار