مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

برنامه محوری یکی از سیاستهای مهم آموزش وپرورش استان اردبیل است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: یکی از سیاست های آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جدید برنامه محور بودن فعالیت های آموزشی و پرورشی می باشد.

کد مطلب: ۶۷۵۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،احمد ناصری در جمع اعضای شورای معاونین اداره کل با تاکید بر برنامه محور بودن فعالیت های آموزشی و پرورشی از صف تا ستاد، از کسب رتبه دوم کشوری در در رشد عملکرد دانش آموزان در نتایج امتحانات نهایی در خرداد ماه سال تحصیلی 96 پایه سوم متوسطه نظری خبر داد و تصریح کرد: این موفقیت حاصل برنامه ریزی در اجزای مختلف آموزش و پرورش از صف تا ستاد می باشد.

وی ارتقا کمی و کیفی فعالیت های آموزشی و پرورشی، مدیریت منابع انسانی، ایجاد حسایت سطح جامعه نسبت به آموزش و پرورش، جلب مشارکت های عمومی، ارتقا منزلت و معیشت معلمان را جزو سیاست هایی دانست که در سال تحصیلی جدید نیز در برنامه کاری آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: حمایت مردم و خانواده ها در طرح های مالی مدارس ستودنی است و مطمئنا هر چه میزان حمایت مردم بیشتر باشد، کیفیت آموزش و پرورش ارتقا خواهد یافت.

ناصری با تاکید بر اجرای برنامه های تربیتی و مناسبتی در مدارس، خاطرنشان ساخت: برنامه های آموزشی در مدارس حاوی آموزشهای تربیتی نیز می باشد، که باید بگونه ای برنامه ریزی کنیم تا خللی در اجرای آن ها بوجود نیاید.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما به لزوم تعطیلی مدارس تحت الگوی خاص تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین از اعضا خواست تا اجرای برنامه های مختلف متناسب با وضعیت مالی طراحی شود تا روند برگزاری آن ها با مشکل خاصی مواجه نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار