مدیر کل آموزش و پرورش استان قم در گفت و گو با پانا:

هشت هزار دانش آموز قمی به اردوی راهیان نور در سال 96اعزام می شود

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم گفت:اعزام دانش آموزان به راهیان نور تدبیری بس بزرگ و سنجیده است که توانسته روحیه خواهی را در نسل حاضر زنده کند.

کد مطلب: ۶۷۵۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم در گفت و گو با خبرنگار پانا درقم، در آستانه اعزام اولین گروه دانش آموزان استان به اردوی راهیان نور گفت: یاد و خاطره شهدای عزیز و ایثار گران هشت سال دفاع مقدس هرگز فراموش نخواهد شد و دانش آموزان آینده ساز ما باید با حضور در این اردو و ورود به صحنه های ماندگار و تاریخی جنگ تحمیلی تمایز حق و باطل را به خوبی درک کنند.

وی تاکید کرد: اردوی راهیان نور را به یاری خداوند و استمداد از خونپاک شهیدانمان هر سال با شور و شعوری مستحکم تر از قبل برگزار می کنیم و برآنیم تا در برگزاری این اردو ها امنیت دانش آموزان را به عنوان مهم ترین اقدام مورد توجه قرار دهیم.

وی حرکت راهیان نور را حرکتی معنوی عنوان کرد و گفت: این اردو ها در اعتلای اهداف فرهنگی و اعتقادی توانسته است بسیار اثر گذار باشد که از این بابت خداوند را شاکریم.

حمیدرضا شیخ الاسلام با بیان اینکه در اردو های راهیان نور قم تعداد 4000 دانش آموز دختر و تعداد 3000 پسر شرگت خواهند کرد افزود: میزان استقبال جوانان و نوجوانان دانش آموز جهت حضور در مراکز و مناطق جنگی هر ساله بیشتر از گذشته است اما این استان بر اساس ظرفیت ها و اولویت ها اقدام خواهد کرد تا ضمن توجه به کمیت برگزاری کیفیت اردو را نیز مورد توجه جدی و اساسی قرار دهد.

مدیر کل آموزش و پرورش قم تصریح کرد: با برگزاری اردو های راهیان نور، دانش آموزان ما ضمن باور پذیری و مثبت اندیشی به خود سازی خویش خواهند پرداخت و با رشادت های ایثار گران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در راستای دفاع از اسلام و وطن و ارزشی ها و آرمان های اسلامی بیشتر آشنا خواهند شد.

/ حسین باریکلو /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار