مدیر آموزش و پرورش رودان:

المپیاد ورزشی در مدارس موجب تندرستی و شادابی دانش آموزان می شود

مدیر آموزش و پرورش رودان گفت: المپیاد های ورزشی درون مدرسه ای موجب تندرسی و شادابی دانش آموزان می شوند و زمینه ای فراهم می شود که استعدادهای نهفته ورزشی آنها را کشف کنیم.

کد مطلب: ۶۷۵۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، نادر صفایی دهبارز با حضور در مراسم افتتاحیه چهارمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای که در دبستان دخترانه شهدای مکه شهرستان رودان برگزار شد، گفت: این المپیادها با هدف ارتقاء سطح سلامت جسمی و روانی دانش آموزان و ایجاد نشاط و شادابی در مدارس، کمک به شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی دانش آموزان، بهبود و توسعه سطح آمادگی جسمانی ومهارت های ورزشی آنها و کمک به انس بیشتر دانش آموزان با فعالیت های ورزش همگانی و قهرمانی در سطح مدارس برگزار می شود.

وی افزود: توجه به سلامت، نشاط و شادابی در مدارس موجب افزایش علاقه مندی دانش آموزان به فعالیت های ورزشی می شود و المپیادهای ورزشی در سطح مدارس با ایجاد فضای رقابتی سالم موجب پیشرفت و توسعه تندرستی و نشاط و شادابی جامعه می شوند.

صفایی دهبارز به کارگیری ظرفیت های ورزشی موجود، جلب مشارکت مدیران، معلمان و اولیا، بهره مندی از توانمندی های دانش آموزان در عرصه های ورزشی و استعدادیابی را از دیگر اهداف برگزاری این المپیاد ورزشی عنوان کرد.

رامین نظری کارشناس تربیت بدنی مدارس رودان نیز در حاشیه این مراسم گفت: در المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای دانش آموزان در رشته های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، مسابقات بومی محلی، اسکیت، دومیدانی و هندبال در فضایی شاد و دوستانه و با نظارت مسئولان مدرسه با هم رقابت می کنند.

کارشناس تربیت بدنی مدارس رودان عنوان کرد: دانش آموزان شرکت کننده در المیپاد آموزشگاهی، پس از کسب رتبه برتر به مرحله شهرستانی و سپس به مرحله استانی و کشوری مسابقات اعزام می شوند.

نظری خاطر نشان کرد: اختتامه سومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای این شهرستان در اسفند ماه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار