فرمانده یگان حفاظت استان اردبیل:

156هکتار از اراضی ملی استان اردبیل رفع تصرف شد

فرمانده یگان حفاظت استان اردبیل گفت: با تلاش نیروهای یگان حفاظت تاکنون 156 هکتار از اراضی ملی تصرف شده توسط افراد سود جو و فرصت طلب در این استان رفع تصرف شده است.

کد مطلب: ۶۷۵۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،سرهنگ فرهاد احدی در حاشیه آئین معارفه فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی اداره راه و شهرسازی خلخال اظهارکرد: در حال حاضر بیش از 6 هزار هکتار از اراضی ملی استان تحت حفاظت یگان حفاظت از اراضی ملی قرار دارد .
وی از تشکیل یگان حفاظت از اراضی ملی در 6 شهرستان استان خبر داد و بیان کرد: با تشکیل یگان حفاظت از اراضی شهرستان های خلخال و کوثر هم اکنون 12 نیروی شرکتی و سه نیروی سازمانی در حفاظت از اراضی ملی مناطق مختلف استان فعالیت می کنند .
علی نباتی ، دادستان عمومی و انقلاب خلخال نیز در این جلسه مقابله با تصرف اراضی ملی و رفع تصرف، اجرای احکام قضایی، بازدیدهای مستمر از اراضی ملی و رعایت نظم و انضباط کاری را از مهم ترین وظایف نیروهای یگان حفاظت از اراضی ملی اعلام کرد .
وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی شهرستان آماده برخورد با عاملان تجاوز به حریم راه های ارتباطی و تصرف اراضی ملی است خواستار همکاری مسوولان دستگاه های اجرایی و مردم با این یگان شد .
در این آئین عبدالله بختیاری رئیس اداره راه و شهرسازی خلخال نیز از واقع شدن بیش از یک هزار و 500 هکتار از اراضی ملی در حریم راه های ارتباطی این شهرستان و نیز شهرستان کوثر خبرداد و گفت: با تشکیل یگان حفاظت در این اداره این میزان اراضی ملی تحت مراقبت قرار می گیرد .
در این آئین ابراهیم حیدری به عنوان مسوول یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی خلخال معرفی شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار